Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در دومین نشست خبری خود با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) به همه هموطنان به ویژه مسیحیان، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم راه انبیاء و صالحین را ادامه دهیم.

سخنگوی دولت با اشاره به سالروز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت،  این روز را به نوعی روز ایستادگی مردم با آرمانهای نظام اسلامی و جمهوریت نظام عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین لازم است یادی کنیم از ابرمرد میدان عدالت و مبارزات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در آستانه ایام شهادت ایشان و مهندس ابومهدی المهندس و همراهانشان که توسط دولت جنایتکار آمریکا در اقدامی تروریستی به شهادت رسیدند. پرونده عاملان و آمران این ترور با جدیت پیگیری حقوقی می‌شود.

اوایل سال جدید میلادی؛  سفر رییسی به روسیه

بهادری جهرمی درباره زمان و علت سفر سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور به روسیه گفت: در راستای تعاملات راهبردی ایران و روسیه، آقای پوتین از رییس جمهور ما دعوت کرد سفری به روسیه داشته باشد که اوایل سال جدید میلادی این سفر انجام می‌شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: این سفر در چارچوب سیاست کشور در تقویت و توسعه روابط دو جانبه و چندجانبه با اولویت کشورهای منطقه و با محوریت و اولویت مباحث همکاری‌های تجاری و اقتصادی انجام می‌شود. معاون سیاسی رییس جمهور در حال نهایی کردن این سفر است.

وی درباره تسریع در انتصابات جدید از سوی دولت، گفت: مطالبه مطرح شده به حق است و صدای آن به گوش دولت رسیده است. رییس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت نسبت به تسریع تعیین تکلیف و تثبیت مدیران تاکید داشتند.  

رویکرد دولت در انتصابات شایسته‌سالاری است

بهادری جهرمی ادامه داد: بنای دولت بر تغییر و توسعه مدیران نبوده و نیست. بنای دولت به شایسته سالاری، داشتن کارآمدی لازم برای حل مشکلات و داشتن اعتقاد به حرکت تحولی دولت است.  از مدیران موجود اگر کسی با این نگاه باشد وضعیتش باید تثبیت شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به ایرنا درباره وضعیت منابع ارزی کشور گفت: طبیعتا کشور در شرایط تحریمی است و شرایط تحریمی را نمی‌توان با شرایط عادی مقایسه کرد البته در بحث فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از آن شاهد ثبات در بازار ارزی هستیم و مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم.

وی افزود: عرضه ارز نیمایی در روزهای اخیر بیش از قبل است و با توجه به فروش نفت و منابع حاصل از آن شاهد اتفاقات خوب در گشایش‌های ارزی خواهیم بود.

منبع: الف

کلیدواژه: سخنگوی دولت رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می‌شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است