Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سایت فوتبال دیتا بیس جدیدترین رده بندی تیم های باشگاه جهان را اعلام کرد که بر این اساس پرسپولیس همچنان در رده نخست ایران قرار دارد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۱۰ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه پنجم آسیا باقی ماند و با ۲ پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته به رتبه ۱۰۳ جهان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی با ۱۵۴۵ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران باقی ماندند. استقلال اما با یک پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته در جایگاه ۸ آسیا و با ۱۳ پله صعود در رتبه ۲۰۰ جهان قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۱۰ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در رتبه ۱۶ آسیا جای گرفت. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۱۶ پله سقوط در رتبه ۲۷۰ قرار گرفته اند.

در رده بندی باشگاه های آسیا کاوازاکی فرونتال ژاپن با ۱۶۹۳ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با ۱۶۵۸ امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۱ امتیاز در رتبه سوم است. تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با ۱۶۱۲ امتیاز بالاتر از پرسپولیس در رتبه چهارم قاره کهن قرار دارد.

کد خبر 646199 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس بدون تغییر نسبت به رده بندی نسبت به رده بندی هفته هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند