Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه جامع امام حسین(ع) درصدد جذب هدفمند فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) مستعد، توانمند و انقلابی دانشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی، جهت تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی دانشکده‌ها و مراکز علم و فناوری خود است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "دانشگاه جامع امام حسین(ع)" در زمستان سال 1400 درصدد جذب هدفمند فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) مستعد، توانمند، متعهد و انقلابی دانشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی، جهت تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و مراکز علم و فناوری خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا از متقاضیان فرهیخته در کلیه رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 15 دیماه 1400 با مراجعه به سایت دانشگاه (به آدرس www.ihu.ac.ir) نسبت به کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در این فراخوان اقدام نمایند.

لازم به ذکر است با عنایت به اینکه در محیط دانشگاه‌ها، اعضای هیئت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه عمل می‌کنند، لذا به منظور تحقق اهداف و ماموریت‌های این دانشگاه در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی، دانشگاه جامع امام حسین(ع) مبادرت به تغییر منطق آیین‌نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی خود از مقاله‌محوری بدون ماموریت، به منطق احصاء و حل مساله ماموریت‌گرا نموده است. این آیین‌نامه جدید به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده و هم اکنون در حال اجرا است و مبنای جذب هیئت علمی این دانشگاه نیز قرار گرفته است.

متقاضیان محترم می‌توانند سوالات خود را از طریق پست الکترونیک دانشگاه به آدرس ckm@ihu.ac.ir مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.

جشنواره شهید مطهری در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شودسردار حسنی آهنگر: تحقق بیانیه گام دوم؛ یکی از ماموریت های دانشگاه امام حسین(ع) است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه امام حسین ع دانشگاه امام حسین ع دانشگاه جامع امام حسین ع هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان

در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، دومین روز از گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ برگزار شد.

علی باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز درباره علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و غیره به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچنین به تشریح چالش‌های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه‌های مختلف می‌توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه‌های دومین روز همایش ملی بود.

گفتنی است، چنگیز رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز نیز در این گردهمایی در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و احسان اسکندری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش‌های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

کد خبر 747904

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد