Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری : آریا

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: فراخوان مسابقه بزرگ «قهرمان من» برای پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر می‌شود.

حسین جلیلی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، فراخوان مسابقه بزرگ «قهرمان من» در 4 بخش نقاشی، دلنوشته، شعر و داستان کوتاه ویژه کودکان و نوجوانان از روز دوشنبه 6 دی‌ماه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: این مسابقه در سطح شهر کرمانشاه از طرف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اجرا می‌شود که محور موضوعی این فراخوان، شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت است.

جلیلی با بیان اینکه انسان‌های بزرگ و فداکاری همچون سردار شهید سلیمانی باید به کودکان و نوجوانان معرفی شوند تا راه و یاد این شهیدان ادامه یابد، عنوان کرد: امید است، معرفی شهیدانی که مخلصانه جان خود را در دفاع از خاک میهن فدا کرده‌اند، به آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آموزه‌های دینی و انقلابی منجر شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: این مسابقه ویژه ی گروه سنی کودکان و نوجوانان می باشد و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را  تا 30 دی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره تماس از طریق فضای مجازی به شماره همراه 09189335209 ارسال نمایند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به پنج اثر برتر در هر بخش، جوایزی اهدا می‌شود و آثار در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.خبرگزاری آریا-

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری اجتماعی و ورزشی شهرداری کودکان و نوجوانان سرپرست سازمان سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، پنج هزار دانش آموز شرکت کنندگان رویدادهای باغ هنر هستند که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان