Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-تالار صادراتی بورس کالای ایران، امروز سه شنبه 7 دی ماه، میزبان عرضه 4 هزار و 800 تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران است.
به گزارش خبرگزاری آربا،بورس کالا؛ امروز 4 هزار و 800 تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران در تالار صادراتی بورس، عرضه می‌شود؛ نکته قابل توجه در عرضه امروز ملی مس این است که 1800 تن از محموله عرضه شده تحویل شانگ‌های بوده و 3000 تن نیز فوب بندرعباس تحویل خریداران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز همچنین 52 هزار و 670 تن قیر نیز در تالار مذکور عرضه می‌شود.
تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه 116 هزار و 800 تن شمش بلوم، 36 هزار و 200 تن ورق فولادی، 70 هزار تن تختال و یک کیلوگرم شمش طلا را تجربه می‌کند.
تالار حراج باز نیز عرضه 20 هزار تن سنگ آهن دانه بندی را تجربه می‌کند.
تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالا در این روز شاهد عرضه 66 هزار و 234 تن مواد پلیمری، قیر، گوگرد و PDA TAR است.
بازار فرعی هم در این روز عرضه 6 هزار و 454 تن ضایعات فولادی، شمش زاماک، شمش بلوم، ضایعات کارتن، نرمال پارافین، روغن ضایعاتی، تیشو، براده آلومینیوم و انیدریدفتالیک را تجربه می‌کند.
در مجموع 373 هزار و 158 تن انواع کالا در تالار‌های مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه و بورس بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا با فروش ۱۸۰ کیلو طلا به پایان رسید و با این حساب در ۲۱ حراج ۲.۹ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت