Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی باب الحوائجی سه شنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت کرونا که با حضور سردار وحیدی؛ وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: تلاش کادر بهداشت و درمان و کلیه کسانی که در راستای کاهش شیوع کرونا در استان، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی در ستاد استانی مدیریت کرونا مورد تاکید است، مطرح کرد: فعالیت مجدد و مستمر قرارگاه‌های مشترک ستاد استانی مدیریت کرونا افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اینکه شناسایی و ردیابی بیماری کرونا، بیماریابی در استان باید همانند قبل و به‌طور جدی انجام گیرد، تصریح کرد: بازگشت مردم استان به رعایت رفتارهای بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا، در راستای ترغیب مردم در زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقدام کند.

باب الحوائجی با تاکید بر اینکه رؤسای دستگاه‌های اجرایی نسبت به تاکید بر کارمندان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ضدعفونی کننده‌ها اقدام کنند، اظهار کرد: تزریق دوز سوم واکسن در دستور کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، اصناف، اتحادیه‌ها، متولیان فروشگاه‌ها و مشاغل خدماتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا، در دستور کار قرار گیرد، گفت: با کسانی که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی شود.

باب الحوائجی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه جلسات کمیته‌های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا برای اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی تشکیل شود، گفت: جلسات هماهنگیِ اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی با حضور بسیج و هلال احمر و دیگر دستگاه‌های متولی تشکیل شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان استان، اصناف و شهرداری، تیم نظارتی فعالی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی تشکیل و آن را به رئیس قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا معرفی کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش گزارشی کامل از وضعیت تعبیه تهویه در مدارس استان را به بازرس ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا ارائه کند، تاکید کرد: بازرس ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا، مدارس استان را به طور جدی نظارت و آخرین گزارش را به ستاد استانی مدیریت کرونا ارائه کنند.

کد خبر 5386027

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی باب الحوائجی استانداری همدان ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان بارش برف آمار کرونا 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله سانحه تصادف ایلام ستاد استانی مدیریت کرونا طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.

به گزارش فارس، سیدمجید میراحمدی درباره آخرین اقدامات درباره فنس‌کشی و ایجاد دیوار در مرزها گفت: یکی از اقدامات بسیار شایسته و تعیین کننده دولت رئیسی تصمیم‌گیری و سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزهاست.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور افزود: در ابتدای کار ما یک جمع‌بندی را خدمت رئیسی ارائه و شرایط و وضعیت مرزها را تبیین کردیم و خسارت‌های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی که‌عدم انسداد مرزها برای کشور دارد نیز برای رئیس جمهور تشریح شد.

میراحمدی با بیان اینکه سالیانه بیش از ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور یا از کشور خارج می‌شود فقط یک بخش از خسارت‌های اقتصادی درباره مرزها است، تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر و ناامنی‌هایی که برای کشور وجود دارد همه از طریق یک سرمایه‌گذاری اساسی برای انسداد مرزها قابل حل است همان اقدامی که در دولت‌های قبلی از آن غفلت‌های اساسی شده بود.

وی ادامه داد: رئیسی به‌سرعت با این موضوع موافقت و دستور دادند تا ۳ میلیارد یورو ظرف پنج سال در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح قرار داده شود و نیروهای مسلح به‌سرعت فرآیند انسداد مرز را آغاز کنند.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه راهبری موضوع انسداد مرزها توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌گیرد، تاکید کرد: این کار اکنون جزو اولویت‌های کاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است و با هدایت و راهبری وی در حال پیگیری است.

وی افزود: در این راستا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همه ظرفیت‌های مهندسی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را به‌کار گرفته‌اند و یک تقسیم کار انجام شده که این نهادها اقدامات خوبی را برای انسداد مرز آغاز کردند.

میراحمدی گفت: یک اولویت‌بندی برای انسداد مرزها انجام شده و مسیرهایی که از طریق آن‌ها قاچاق انسان و قاچاق سلاح انجام می‌گیرند در اولویت بوده و در حال پیگیری است که بخشی از این اولویت نیز، مرز افغانستان است.

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انسداد مرزها فقط به‌صورت دیوارکشی است یا به‌طریق دیگری انجام می‌شود، اظهار کرد: انسداد مرزها یک طرح جامع است که در چند لایه انجام می‌گیرد، هم به صورت فنس و هم به صورت دیوارکشی و هم سیستم‌های هوشمند کنترل مرزی.

وی در پایان افزود: اگر این طرح به‌طور کامل انجام شود آن‌گاه دستاوردهای راهبردی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی برای کشور حاصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود