Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس برای جذب مهاجم جوان تیم ملی ایتالیا عزمی جدی دارد

یوونتوس نیاز مبرمی به تقویت خط حمله خود دارد؛ موقعیت‌هایی که بازیکنان یوونتوس می‌سازند، با فرصت‌سوزی‌های مهاجمان کنونی این تیم همراه می‌شود و یکی از دلایلی که یووه الان در جمع چهار تیم برتر سری آ نیست، همین کم دقت بودن مهاجمان است.

طرفداری | مدیران یوونتوس برای تقویت خط حمله تیم، چند گزینه را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب دوشان ولاهوویچ غیرممکن به نظر می‌رسد چرا که جانلوکا دی مارتزیو چون روز پیش خبر داده بود باشگاه‌های ایتالیایی توان مالی خرید مهاجم صرب فیورنتینا را ندارند. اخیرا رومئو آگرستی هم مدعی شد بیانکونری دوباره وضعیت جذب آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی مارسی را بررسی می‌کند اما یوونتوس یک هدف جدی‌تر دارد.

بیشتر بخوانید: باشگاه‌های ایتالیایی توان مالی جذب ولاهوویچ را ندارند

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، جانلوکا اسکاماکا مهاجم 22 ساله ساسولو و تیم ملی ایتالیا گزینه اصلی و جدی تقویت خط حمله یوونتوس است. یووه حدود یک سال است که مهاجم جوان ساسولو را زیر نظر دارد و مکس الگری، سرمربی این تیم نیز از هواداران سبک بازی اسکاماکا است. فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس مایل است برای جذب اسکاماکا با پیشنهادی قرضی همراه با بند خرید 30 الی 35 میلیون یورویی به سراغ ساسولو برود و برای خود بازیکن نیز دستمزد سالانه 1.5 میلیون یورویی در نظر گرفته‌اند. موضع ساسولو در خصوص فروش اسکاماکا قاطع است؛ آن‌ها برای مهاجم ملی‌پوش خود 40 میلیون یورو می‌خواهند و هیچ عجله‌ای ندارند او را در ژانویه بفروشند چرا که ممکن است در صورت عملکرد بهتر، او را در تابستان با قیمت بیشتری بفروشند. ساسولو امیدوار است برای جذب اسکاماکا مزایده ایجاد شود چرا که اینتر و چند تیم انگلیسی هم وضعیت او را بررسی می‌کنند. 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها برترین های قرن با سهراب بختیاری زاده: نمی توانم بین حجازی و عابدزاده یکی را انتخاب کنم انتقال سردار آزمون به لیون منتفی شد / ادعای رسانه روسی ام باپه: پیش بینی می کنم که پاری سن ژرمن، رئال مادرید را شکست بدهد عکس یادگاری روبرت لواندوفسکی و کیلیان ام باپه در مراسم گلوب ساکر 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تقویت خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج