Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:01:31 GMT

شهید ایرلو عامل وحدت بین گروه‌های یمنی بود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۹۹۸۵

شهید ایرلو عامل وحدت بین گروه‌های یمنی بود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، در مراسم یادبود شهید حسن ایرلو،سفیر فقید کشورمان در یمن ضمن تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار گفت: ارزش‌های والای انسانی و کرامت خاص انسان مانند از خود گذشتگی برای نجات انسان، معنویت، اخلاق،کرامت و وفای به عهد در نگاه این شهید تبلور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در کشور دوست داشتنی یمن، باید سفیری انتخاب می‌شد که تبلور چنین ویژگی‌هایی بود، انسانی که انس و نمازهای شبانه‌اش هیچ گاه ترک نشد و برای انجام وظیفه خود هیچ وقت خستگی را نمی‌شناخت.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به حملات به یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور گفت: این کشورهای ظالم را مقایسه کنید با شهید بزرگواری همچون شهید ایرلو که به نقل از فرزندانش، نمی‌توانست گرسنگی و درد و رنج مردم یمن را ببیند.

معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: این شهید بزرگوار عامل وحدت گروه‌های مختلف در یمن هم بود و عمری را در مسیر عمل به ارزش‌های اسلامی و کمک به مظلوم و مبارزه با تروریسم و نظام ناعادلانه جهانی مبارزه کرد و صفحه آخر زندگی‌اش، صفحه عاشقانه بود و در شرایطی که نیازمند دارو و درمان بود، آن‌هایی که باید شرایط مجوز ورود را می‌دانند، ندادند و در نهایت به دو برادر بزرگوار شهید و فرمانده شهیدش پیوست.

برچسب‌ها تروریسم یمن شهید حسن ایرلو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم یمن شهید حسن ایرلو تروریسم یمن شهید حسن ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، یک منبع امنیتی یمنی تاکید کرد: نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند با همکاری وزارت دفاع تعدادی جاسوس را در یمن شناسایی و بازداشت کنند.

وی در ادامه افزود: جاسوس‌های بازداشت شده در جلسات بازجویی به اقدامات خود مبنی بر شناسایی مواضع شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادها و همچنین مواضع استقرار قایق‌های نیروهای مسلح یمن اعتراف کرده اند.

بر اساس این گزارش، جاسوس‌های بازداشت شده گزارشات خود را به کارفرماها تحت عنوان گروه ۴۰۰ ارائه می‌دادند تا مواضع مذکور از سوی دشمن هدف قرار بگیرند. این افراد مأمور شده بودند عملیات خرابکارانه در خصوص تخریب و به آتش کشیدن تجهیزات نیروهای مسلح یمن انجام دهند.

منبع امنیتی یمنی مذکور اضافه کرد: این جاسوس‌ها همچنین مأموریت داشتند با استفاده از سلاح‌های صدا خفه کن و مواد منفجره دست به ترور برخی شخصیت‌ها بزنند تا بدین وسیله روحیه نیروهای مسلح یمن را در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: جاسوس‌های مذکور برای جاسوسی به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی استخدام شده بودند.

به نظر می‌رسد اینک که دشمنان یمن در میدان نبرد با نیروهای مسلح این کشور به ویژه ممانعت از حملات یمنی‌ها علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ناکام مانده اند دست به دامن جاسوسی و اجرای عملیات خرابکارانه در این کشور شده اند.

کد خبر 6098008

دیگر خبرها

  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟