Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «احسان اصولی» روز سه‌شنبه در خصوص افزایش دستمزد داوران اظهار داشت: توقعاتی که ما داشتیم و عدد نهایی شده، مورد تایید نبود. مواردی که انتظار داریم را در جهت تعیین اقلام داوران نهایی می‌کنیم. قرارداد جاری بوده و مواد، بندها و تعهدات دوطرف مشخص است. به دنبال این بودیم نفع فدراسیون و داوران را بالا ببریم و چیزی تا پایان سال باقی نمانده تا موارد و اشکالات را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در خصوص تیم فوتبال پدیده مشهد نیز گفت: در خصوص پدیده صحبت کردم و ما هم نگران و ناراحتیم و از هیچ کوششی برای اینکه تیم از این وضعیت خارج شود فروگذاری نکردیم. با وجود اینکه آن‌ها کمک نمی‌خواهند اما حمایت کردیم و مشکلی با هیچ فردی نداریم.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد شرایط این رشته نیز بیان کرد: ما در فدراسیون تقسیم کار داریم و با توجه به این موضوع فوتسال در حوزه کاری من است و باقی موارد را دیگر دوستان پیگیری می‌کنند. سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی تا پایان سال قرارداد دارد و مکانیزمی را برای انتخاب سرمربی‌ها در نظر گرفتیم تا فردی که بیشترین امتیاز را بگیرد سرمربی شود. مهم‌ترین رویداد پیش روی فوتسال ما مسابقات زیر ١٩ سال کافا است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد کمیته فوتسال سید محمد ناظم الشریعه احسان اصولی تیم فوتبال پدیده مشهد سید محمد ناظم الشریعه کمیته فوتسال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ازبکستان قرار گرفته است.

طرفداری | تیم ملی ایران در نیمه اول به تساوی یک - یک رضایت داد.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی برابر ازبکستان قرار گرفت و در نیمه اول با نتیجه یک - یک متوقف شد.

باید منتظر ماند و دید کدام تیم به فینال می‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال