Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور گفت: در حال حاضر اروین، حمزاوی و فورچونه از این باشگاه طلب دارند.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده در خصوص شرایط فعلی تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور در مقطعی متوجه شد اگر گزینه ایرانی برای سرمربیگری انتخاب شود، در موردش پیش داوری می شود. بهترین گزینه برای سرمربیگری این تیم فرد خارجی بود تا از لحاظ جوی همه چیز تحت کنترل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سولدو سال ها پیش هدایت تیم کلن آلمان را بر عهده داشت. او فردی است که خیلی دیسیپلین دارد و اگر هنگام تمرین کادر فنی همراه خود گوشی همراه داشته باشند، به آن ها اعلام می کند که از زمین تمرین بیرون بروند. یکسری موضوعات هست که با توجه به این که کسی نمی داند در درون باشگاه چه اتفاقاتی می افتد در مورد این تیم اظهار نظر می کنند که غیر متعارف است. 

نصیرزاده ادامه داد: برای مثال حمزاوی از ما درخواست طلب خود را داشته و به همین دلیل است که پنجره باشگاه بسته شده. این موضوع باعث شد کسانی که در فضای مجازی  هستند به ما و مالکان باشگاه فحاشی می کنند. پنجره مان با ارسال توافق نامه ای به استانبول برای پرداخت طلب استوکس باز شد. ان هم در شرایطی که وکیل استوکس یک خانم است و کنار آمدن با او سخت بود اما باشگاه توانست طلبش را پرداخت کند. این اواخر پولی برای میمبلا در بانک آمریکا برای او واریز شد و به دلیل این که دلار بود در بانک متوقف شد تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: بازیکنانی برای بستن قرارداد به باشگاه می آوردیم با کادر فنی صحبت می کردند و بازیکن اعلام می کرد که پنجره شما بسته است و ترجیح می دادند به باشگاهی منتقل شوند که پنجره نقل و انتقالاتشان  باز است. در دقایق پایانی پنجره تراکتور را باز کردند اما نامه ای از فیفا در رابطه با پاتریک آمد. در آن نامه فیفا نوشت از همین امروز پنجره باشگاه بسته است و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. باشگاه نزدیک به ۲ میلیون یورو به آنها پرداخت کرده است. 

نصیرزاده گفت: پنجره ما به دلیل شکایت حمزاوی بسته نشده است بلکه در ابتدا به دلیل شکایت اروین بسته شده و پس از شکایت او  حمزاوی هم به آن اضافه شد. در حال حاضر اروین، حمزاوی و فورچونه از این باشگاه طلب دارند. از وکلای این سه بازیکن درخواست کردیم که با آن ها برای پرداخت مطالباتشان جلسه ای برگزار کنیم و امیدوارم که این مشکلات زودتر حل شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هوشنگ نصیرزاده تراکتورسازی تبریز هوشنگ نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رضا رمضانی عصر شنبه در مراسم یادبود علمای فقید و شهدای روحانی شهرستان آستانه اشرفیه که در حسینیه حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد علمای فقید شهرستان، اظهار کرد: شأن مهم عالمان دین، هدایت‌گری است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عالمان در طول تاریخ همواره به عنوان الگوی دینی و مرزبان عقاید و اخلاق دینی بودند، تصریح کرد: در مواجهه با دین دو نگاه وجود داشته است یکی اینکه از بین بردن دین از سوی اتحاد جماهیر شوروی با نابودی کلیساها انجام پذیرفت و مورد دوم محدود کردن دین بود و تلاش کردند آن را در امر فردی خلاصه کنند.

وی با بیان اینکه اگر معرفت وجود داشته باشد هدایت به وجود می‌آید، اضافه کرد: باید با علما همنشینی کرد و علما مردم را به هدایت‌گری می‌کشانند و شک انسان‌ها را به یقین تبدیل می‌کنند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه انسان باید مراقب اعمال خوب و حفظ آن‌ها باشد و نباید تمام کارهای خوب خود را به دیگران به طور مدام بازگو کند، افزود: باید در نزد عالمانی باشیم که تکبر انسان را به تواضع تبدیل نمایند و ما را از ناخالصی به خالصی دعوت کنند.

وی تصریح کرد: امام معصوم هدایت‌گر و دستگیر انسان‌ها است؛ نسبت به امام زمان (عج) کوتاهی و بی‌محبتی می‌کنیم و نتوانستیم با ایشان ارتباط بگیریم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه مهم‌ترین کار امام معصوم هدایت بشر است، گفت: امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) در کوفه ۹۰۰ استاد تربیت کردند که احادیث ایشان را نقل می‌کردند، تاکید کرد: کار دانش‌آموخته مکتب امام صادق (ع) نیز هدایت است.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه بیش از ۳۷ هزار حدیث از امام صادق (ع) نقل شده است، تصریح کرد: ایشان حدود ۴ هزار شاگرد در علوم مختلف تربیت کردند.

کد خبر 6096715

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری