Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت افزود: چرخه جدید اعزام زایران ایرانی به سوریه پس از اعلام موافقت طرف سوری به نمایندگی سیاسی کشورمان در دمشق از هفته آینده فعال خواهد شد.

وی در ادامه این نشست در خصوص حج ۱۴۰۱ و دیدارهای وزیر حج و عمره عربستان با مسئولان برخی کشورهای اسلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی، آمادگی در قالب سناریوهای احتمالی را در دستور کار خود قرار داده و در حوزه اجرا در حال برنامه ریزی و پیگیری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در ادامه این نشست با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و پیام های دو سال گذشته در مورد حج در برنامه ریزی های این سازمان و بعثه ابراز امیدواری کرد که حج آینده با اتخاذ تدابیر مناسب از طرف کشور میزبان با مشارکت زایران سایر کشورها برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب لزوم توجه به بهداشت در کنار تغذیه و تدارکات را یادآور شد و از برگزارکنندگان این همایش خواست که کارگروهی متشکل از دست اندرکاران امور تغذیه و تدارکات در سفرهای حج، عمره و اعتاب مقدسه و اساتید و متخصصان علمی و دانشگاهی برای بیان و انتقال تجارب تشکیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123595 برچسب‌ها سوریه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام