Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:00:23 GMT

حماسه ۹ دی روز اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۰۵۰۸

حماسه ۹ دی روز اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار امروز سه شنبه در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح لرستان در سالن همایش لشکر ۸۴، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت و ارزش خاصی برخورداراست و در این ماه سه حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اولین حادثه‌ای که در دی ماه در تاریخ ایران ثبت شده است مربوط به ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ و سالروز قیام خونین مردم قم برعلیه رژیم ستم شاهی و طاغوت زمان بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان افزود: دومین حادثه ثبت شده در تاریخ نهم دی ۱۳۸۸ است که سران فتنه با پشتیبانی و کمک دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران و به کمک یک عده فریب خورده، که اوج رفتار وقیحانه آنها در روز عاشورا بود و روز عزای سرور و سالار شهدا را به جشن تبدیل کردند که خوشبختانه مردم با بصیرت ایران به موقع با خشم و حماسه حضور خود تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و از این رو روز نهم دی روز اقتدار بصیرت مردمی نام گرفته است.

امیر خوشکنار در ادامه در مورد اهمیت روز ۹ دی عنوان کرد: نهم دی ماه روز دفاع آحاد ملت از ولایت و ولایت فقیه خاصه مقام معظم رهبری است و این روز بدین معناست که هر کس در برابر دین و آرمان‌های جمهوری اسلامی بایستد، با شکست مواجه خواهد شد.

وی در ادامه در مورد سومین حادثه ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی به شهادت سردار دل‌ها شهید «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: سومین حادثه مهم ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی روز سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ است که آمریکای جنایت کار به فرمان رئیس جمهور وقت خود ترامپ قمار باز، مردی بزرگ به نام سردار «قاسم سلیمانی» را به شهادت رساند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و با دو راهبرد به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند گفت: تحریک مردم در مقابل نظام، تحریف و واقعیت‌ها را در چشم مردم کوچک شمردن و مردم را مأیوس کردن از مهم‌ترین راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

امیر خوشکنار بیان کرد: همه مسئولان و دلسوزان نظام می‌بایست با تمام قدرت در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند و مردم شهید پرور ایران اسلامی هم باید بصیرت لازم را در مقابل دشمنان داشته باشند.

کد خبر 5386195

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری 9 دی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش برف 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله سانحه تصادف ایلام تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این پيام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست،آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاههای مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.


حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است