Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:08:52 GMT

تارتار: در ذوب‌آهن جایی برای نگرانی نداریم

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۰۶۲۴

تارتار: در ذوب‌آهن جایی برای نگرانی نداریم

مهدی تارتار می‌گوید که تیم او در تبریز و مقابل تراکتور به دنبال سه امتیاز خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن پیش از سفر به تبریز برای دیدار با تراکتور در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: از اینکه با تیم ذوب آهن به تبریز سفر می‌کنم خیلی خوشحالم. من خاطرات خوبی را در شهر تبریز با تیم گسترش فولاد داشته‌ام و می‌دانم که مردم تبریز بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که همیشه خوش و خرم باشند.

 

او در خصوص بازی فردا گفت: با توجه به شکست دو تیم در هفته گذشته، هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند و این بازی خیلی برای هر دو تیم اهمیت دارد. تیم ما هم با اینکه بازی بسیار خوبی برابر پرسپولیس انجام داد، نتوانست امتیاز به دست بیاورد. 

 

تارتار ادامه داد: بچه ها شرایط را در طول هفته کامل درک می‌کنند. هم از نظر روحی با بچه ها صحبت کردیم و هم از نظر فنی کار کردیم. فکر می‌کنم این بازی برای بچه های ما متفاوت خواهد بود و انگیزه ای که در آنها می‌بینم ما را به آینده امیدوار می‌کند. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب ارائه بدهیم و با تمرکز بالا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

 

سرمربی ذوب آهن در خصوص غایبان این تیم برای بازی با تراکتور عنوان کرد: خدا را شکر مصدوم و محرومی برای این بازی نداریم و همه بچه ها شرایط خوبی دارند. آقای صدقی آسیب دیدگی جزئی دارد که فکر می‌کنم انشاالله مرتفع شود.

 

او در پایان با اشاره به نارضایتی هواداران ذوب آهن از نتایج این تیم در فصل جاری بیان کرد: هواداران ما از نتایجی که به دست آورده‌ایم خیلی راضی نیستند. من این حق را به آنها می‌دهم. هرچند سالهای گذشته هم ذوب آهن شرایط بدی داشته اما از ما انتظار بیشتری می‌رود. از تمام هواداران می‌خواهم که صبور باشند و نگران نباشند. وقتی یک تیمی خوب بازی می‌کند جای نگرانی وجود ندارد. مطمئنم که این ورق برمی‌گردد و انشاالله از بازی فردا بچه ها این را نشان می‌دهند که توانایی انجام هر کاری را دارند و می‌خواهم که صبورتر باشند. مطمئن باشند که روزهای خوب برای ما هم می‌رسد.

ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم ۳۶ ساله آرژانتینی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر مشخص شد

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در ۷ بازی فصل عادی، او ۱۶ امتیاز با ۹ گل و ۷ پاس گل به دست آورده است. پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در ۷ بازی ابتدایی خود ۱۶ امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با ۵ بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228656 برچسب‌ها لیونل مسی

دیگر خبرها

  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود