Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فروشگاه اینترنتی رزسا در تلاش است سلامتی را مهمان خانواده‌های ایرانی کند و محصولات غذایی آغشته به مواد نگهدارنده و شیمیایی را از زندگی سالم دور نگه دارد. این موضوع آغاز ماجرا بود و رزسا علاوه بر عرضه فرآورده‌های غذایی سلامت محور، به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کار‌های خانگی و روستایی بود تا مشاغل در اطراف شهر‌ها و روستا‌های فریدن و ورزنه تامین کند و بتواند گامی مثبت در راستای اشتغال زایی و بهبود وضعیت اقتصادی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزسا همواره سعی کرده تا با عرضه محصولات طبیعی همچون گیاهی و دام و طیور در سلامت جامعه تاثیر بگذارد و تمام استاندارد‌های سلامت و کیفیت را در کالا‌ها رعایت کند. این گروه از محصولات عاری از هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده هستند و با مصرف آن‌ها فرد نه تنها بیمار نخواهد شد و بلکه سلامتی از دست رفته را به بدن بازخواهد گرداند. این نکته اطمینان را به مشتریان می‌دهد که هیچ گونه مواد افزودنی در تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی بکار نرفته است.

مزایای یک فروشگاه اینترنتی

با تکیه بر اینترنتی شدن خرید و فروش‌ها و توسعه علم کامپیوتر و تکنولوژی، کمتر کسی برای تهیه لوازم مورد نیاز مخصوصا مواد غذایی به سراغ فروشگاه‌های سنتی می‌رود. به همین دلیل نمی‌توان مزایای فروشگاه اینترنتی را نادیده گرفت، زیرا جستجو در فضای اینترنتی اولین ابزار تحقیق و بررسی برای تهیه کالا و محصولات ارگانیک و طبیعی است. البته ممکن است از لحظه اعتماد تا خرید کمی سخت به نظر برسد، اما اگر تحقیقات کامل درباره فروشگاه اینترنتی مورد نظر انجام شده باشد، این کار به سرعت اجرایی می‌گردد. از طرفی داشتن یک سایت اینترنتی خرید و فروش محصولات، باعث جذب مشتریان می‌شود، در صورتی که کالا‌ها بر مبنای تقاضا و نیاز مردم ارائه شوند، فروش و درآمد روز به روز بیشتر خواهد شد. زیرا مردم به دنبال مکانی معتبر هستند تا بدون نگرانی از آن خرید کنند و مایحتاج زندگی را از آن تهیه نمایند. در صورتی که از این سایت برای خرید کالای مورد نظر اقدام کنید، هزینه‌های اضافی رفت و آمد را کاهش خواهید داد. فروشگاه اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز باز و همیشه در دسترس است. هزینه بازاریابی با هدف گیری بهتر نیز با ارائه محصولات ارگانیک و طبیعی کم می‌شود. تحویل سریع در ابتدا بهتر است بدانید که اعتماد کردن به هر سایتی کاری اشتباه و نادرست است، زیرا ممکن است به راحتی اطلاعات کارت اعتباری و شخصی شما ربوده شود. به همین دلیل سعی کنید به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنید که علاوه بر جلب رضایت، امکانات بیشماری همچون تحویل سریع را در اختیار مشتریان قرار دهد. تحویل سریع به این معنی که شما به محض سفارش کالا، از زمان تحویل و دسترسی به آن آگاه باشید و زمان بیشتر از آنچه گفته شده، طول نکشد. این گزینه مورد توجه تعداد بیشماری از مشتریان است و اغلب فروشگاه‌های اینترنتی معتبر روی این گزینه بسیار کار کرده اند. مشتریان در لحظه ورود به سایت تا خرید در حال متقاعد شدن هستند، زیرا قرار است رضایت شان جلب شود و محصولات را به افراد دیگر نیز معرفی کنند. به همین دلیل اگر محصول در زودترین زمان ممکن به دست وی نرسد، اعتماد به فروشگاه جلب نخواهد شد. شما به عنوان یک دارنده فروشگاه اینترنتی باید اعتماد و رضایت کاربر را جلب کنید در غیر این صورت، فرد از خرید از این مرکز اجتناب خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی رزسا با هدف اصلی تحویل سریع محصول به مشتری تمام امکانات را فراهم آورده است.

پرداخت امن فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های فروشگاه اینترنتی، داشتن درگاه پرداخت امن است. زمانی که کاربر وارد بخش پرداخت و حساب کاربری می‌شود، نباید مشکلاتی از جمله کند بودن صفحه پرداخت را به وی نشان دهد. پرداخت امن در فروشگاه اینترنتی به این معنا است که از سایتی خرید کنید که گواهی امنیتی SSL روی آن راه اندازی شده باشد و به یک پایگاه داده امن و ارتباطی وصل باشد. مشتری‌ها معمولا به دنبال درگاه پرداخت اینترنتی هستند که از هک شدن اطلاعات کارت بانکی توسط افراد سودجو در امان باشند و پس از خرید، ایمیل‌ها و پیامک‌های مزاحم دریافت نکنند. همین امر موجب شده تا کاربر به مشتری راضی تبدیل شود و فروشگاه اینترنتی را به دیگران معرفی کند. یکی دیگر از روش‌هایی که پرداخت امن را برای مشتری فراهم می‌سازد، استفاده از سیستم مدیریت محتوا، قالب، افزونه اصلی است. برای انجام این کار دریافت قالب یا کلیه افزونه از منبع اصلی پیشنهاد می‌شود. فروشگاه اینترنتی رزسا یکی از معدود وب سایت‌هایی است که سیستم پرداخت اینترنتی ایمنی دارد و اطمینان خرید راحت.

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی رزسا

فروشگاه اینترنتی رزسا یکی از معدود مراکزی است که از نماد اعتماد الترونیکی و نماد ساماندهی برای کسب و کار‌های اینترنتی بهره‌مند است. فروشگاه اینترنتی رزسا بر آن است تا با تغییر سبک زندگی به راه زندگی سالم قدم بردارد و کلیه امکانات را برای مشتریان فراهم کند. فروشگاه اینترنتی رزسا با تولید و توزیع محصولات ارگانیک، طبیعی و محلی مانند خرید لبنیات، خرید چای و .. می‌تواند سلامتی را مهمان خانه‌های مردم کند. با خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان از فروشگاه اینترنتی رزسا می‌توانید از خدمات پست رایگان بهره‌مند شوید. همان طور که گفته شد محصولات با کیفیت این فروشگاه زیر نظر سازمان بهداشت تولید و تایید شده است. مسئولان پشتیبانی این مجموعه در ۲۴ ساعت از روز و در هفت روز هفته قادر به پاسخ گویی به سوالات مشتریان هستند. همچنین اگر محصولات به درستی و با دسته بندی کامل به دست مشتری نرسید، ضمانت بازگشت وجه در هفت روز وجود دارد. می‌توان اضافه کرد که فروشگاه اینترنتی رزسا همواره ارتقای سطح سلامت جامعه را اولویت قرار می‌دهد و در این راستا محصولات خود را از تولید کنندگان خرد روستایی تأمین می‌کند. تمام کالا‌های موجود در این مرکز براساس معیار‌ها و استاندارد‌های سلامت و کیفیت، کارشناسی و تضمین می‌شوند. با این ویژگی‌های متمایز نیز کاربران قادر به استفاده از کلیه امکانات فروشگاه اینترنتی رزسا هستند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تبلیغات محصولات ارگانیک تحویل سریع پرداخت امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رصد این وزارتخانه روی محصولات اظهار کرد: برنامه تولید و تنظیم را بررسی می‌کنیم و بر اساس پیش‌بینی‌هایی که صورت می‌گیرد، اگر مازاد بر نیاز داشته باشیم، بدون هیچ‌گونه محدودیت، صادرات محصولات کشاورزی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به خرید تضمینی محصولات کشاورزی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که محصولات کشاورزی را با صنعت، بازرگانی و تجارت گره بزنیم؛ این موضوع در سال ۱۴۰۲ در دستور این وزارتخانه بود و امسال هم با جدیت دنبال می‌شود.

نیکبخت اضافه کرد: با توجه به تجربه‌ای که در سال ۱۴۰۲ به دست آوردیم، در آینده با حداقل خطا این پروژه را اجرا خواهیم کرد؛ صنایع غذایی هم به عنوان بخشی از زنجیره تولید که مسوولیت فرآوری خام محصولات کشاورزی را برعهده دارد، مورد توجه ما است و باید در خدمت تولیدکننده باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: با هماهنگی با صاحبان صنایع، به دنبال آن هستیم که آن‌ها به سمتی حرکت کنند که محصولات مازاد کشاورزان را خریداری کنند.

نیکبخت گفت: در مورد برخی محصولات کشاورزی از جمله برنج، چای و دانه‌های روغنی، سیاست ما این است که تا می‌توانیم دولت به عنوان خرید تضمینی، ورود پیدا نکند تا بازرگان‌هایی که کار واردات این محصولات را انجام می‌دهند یا کارخانجاتی که محصولات در این حوزه تولید می‌کنند، محصولات کشاورزان را خریداری و فرآوری کنند.

کد خبر 6094180

دیگر خبرها

  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود