Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی باند غربی و شرقی پارکینگ زیر سطحی خیابان توحید خبر داد و گفت: این پروژه تا کنون با بیش از ۲۸ هزار تن خاکبرداری انجام شده است.

مجید طرفه تابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از اتمام بتن‌ریزی در محور غربی پروژه خیابان توحید، خاک برداری و بتن‌ریزی مسیر شرقی شروع شده و بعد از اتمام خاکبرداری، در قسمت‌هایی که دسترسی آزاد شده باشد بتن‌ریزی و قالب بندی و اسکافولد بندی از سمت چهار راه نظر درحال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خاکبرداری و تخریب آسفالت ضلع شرق در پارت ،b۳، b۶، b۷ و b۲ و ساخت حوضچه دفع آب‌های سطحی در مسیر شرقی پروژه در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: پارکینگ زیر سطحی خیابان توحید در مسیرهای غربی و شرقی ۵۰ درصد پیشرفت داشته و تا کنون بیش از ۲۸ هزار تن خاکبرداری انجام شده است.

کد خبر 544942

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خیابان توحید شهرداری اصفهان پارکینگ توحید اصفهان پارکینگ توحید شهر کلانشهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه بالغ بر ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه قرار دارد، گفت: پروژه‌های شاخص و مهم منطقه‌ای ۳۰۰ پروژه است، در سطوح بعدی پروژه‌های منطقه‌ای، محله‌محور و مستمر قرار دارد که طراحی‌ها با اولویت پروژه‌های شاخص، مهم منطقه‌ای و محله‌محور است.

سعید ابراهیمی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پروژه‌های سال ۱۴۰۳ در گام اول در قالب چهار سبد سه ماهه اولویت‌بندی شد، اظهار کرد: در مرحله دوم باید بر اساس اولویت‌بندی، پروژه‌هایی که نیازمند طرح بوده است، هر چه زودتر تعیین تکلیف شود، چراکه طبق سیاست شهرداری هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی باشد.

وی با بیان اینکه با همین هدف با تمام مناطق و ستاد جلسات مختلفی برگزار شد و در رابطه با طراحی‌ها و آخرین زمان‌هایی که طرح بتواند تحویل داده شود، توافقاتی انجام شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، بالغ بر ۷۵ درصد پروژه‌های سال ۱۴۰۳ در سه ماهه اول آماده و مقدمات اجرا فراهم می‌شود و سپس تصمیم‌گیری بر اساس میزان منابع و نحوه تزریق آن به پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: این اقدام ارزشمندی بود که پروژه‌های اولویت‌دار طراحی شود و به سمت اجرا حرکت کنیم که امیدوارم با همکاری و تأمین منابع مالی مناسب بتوانیم هر چه زودتر پروژه‌های سال ۱۴۰۳ را به اجرا و نتیجه برسانیم‌.

ابراهیمی با بیان اینکه بالغ بر ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه قرار دارد، گفت: پروژه‌های شاخص و مهم منطقه‌ای ۳۰۰ پروژه است، در سطوح بعدی پروژه‌های منطقه‌ای، محله‌محور و مستمر قرار دارد که طراحی‌ها با اولویت پروژه‌های شاخص، مهم منطقه‌ای و محله‌محور است.

وی با بیان اینکه چندین حوزه در شهرداری متولی طراحی پروژه‌ها هستند، تصریح کرد: اداره کل فنی و طراحی متولی پروژه‌های کلان عمرانی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز متولی پروژه‌های فضای سبز، متولی پروژه‌های بافت تاریخی سازمان نوسازی و بهسازی و سازمان زیباسازی متولی حوزه زیباسازی هستند که پروژه‌ها به این سازمان‌ها ابلاغ و تکلیف شده تا هرچه سریع‌تر طرح مصوب را ارسال کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه این اقدام که فرایندهای طراحی را به قبل از تدوین بودجه رسانده‌ایم، از دو سال گذشته تا کنون اجرا می‌شود و باید در بودجه ردیفی را لحاظ کنیم که مقدمات آن آماده شده باشد، افزود: سال جاری وضعیت بسیار مناسب‌تری داریم و با این اتفاق در سه ماهه اول سال با تأمین منابع مالی مناسب، پروژه‌ها با قدرت اجرا می‌شود.

کد خبر 749273

دیگر خبرها

  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی