Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:12:54 GMT

پای پرونده مهاجم گل گهر به مجلس هم باز شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۰۸۵۱

پای پرونده مهاجم گل گهر به مجلس هم باز شد

خبرورزشی – طی حکمی از سوی بگ سوی کمیته انضباطی نتایج دیدار های گل گهر سیرجان با تیم های استقلال تهران، سپاهان اصفهان و پیکان تهران به دلیل استفاده غیر مجاز باشگاه سیرجانی از اریک باگناما مهاجم گابنی ۳ بر صفر به سود حریفان شد.

حالا شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در پی رای اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کسر امتیاز از تیم فوتبال گل گهر سیرجان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد و خواستار رسیدگی به این پرونده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  همچنین در خصوص رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با وزیر محترم اطلاعات مکاتبه کرد و افزود از آنجایی که صدور چنین رایی در فوتبال ایران بی سابقه بوده است و موجبات دلسردی مجموعه گل گهر و باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و ناراحتی خاطر هواداران و مردم شریف و نجیب سیرجان را فراهم کرده است و تبعات ناخوشایندی  را دارد و خواستار ورود و رسیدگی وزارت اطلاعات به موضوع مذکور شد.

حسن پور گفت:  به عنوان خادم و نماینده مردم ورزش دوست سیرجان از هیچ تلاش و کوششی در جهت احقاق حق تیم فوتبال گل گهر فروگذاری نخواهم کرد و از تمام ظرفیت های قانونی استفاده خواهم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر مجلس شورای اسلامی گل گهر مجلس شورای اسلامی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی