Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نیوکاسل قصد دارد به صورت جدی برای خرید ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا، اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، اومتیتی در چند فصل خیر با مصدومیت‌های متعددی روبرو شده و تحت هدایت رونالد کومان نیز بازیکن ثابت ترکیب بارسلونا نبود.

این شرایط پس از حضور ژاوی روی نیمکت این تیم نیز تغییری نکرد و بارسلونا در تلاش است تا این بازیکن فرانسوی را در ماه ژانویه به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط مالی این باشگاه خوب نیست و با توجه به این که ژاوی قصد دارد بازیکنانی را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد، آنها قصد دارند اومتیتی که را که دستمزد هفتگی 220 هزار پوند دریافت می‌کند به فروش برسانند تا مشکلی از نظر محدودیت‌های مالی لالیگا نداشته باشند.

 

 

حالا سان اسپورت مدعی شده که نیوکاسل قصد دارد برای خرید این مدافع 28 ساله در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کرده و پیشنهادی را به مدیران بارسلونا ارائه دهد.

در این خبر آمده که اومتیتی از مدت‌ها قبل در آستانه جدایی از بارسا قرار داشته و پیش از این گفته می‌شد که آرسنال و چلسی نیز علاقه بسیاری به جذب این بازیکن داشتند.

اما این بازیکن فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد و همین باعث شد که این دو باشگاه از علاقه خود منصرف شوند تا فقط نیوکاسل به عنوان مشتری جدی برای این بازیکن بماند.

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، تصمیم دارد که بازیکنان جدیدی را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد تا بتواند تیمش را از خطر سقوط به چمپیونشیپ نجات داده و آنها را در لیگ برتر حفظ کند. شرایط مالی مالکان جدید این باشگاه نیز به آنها اجازه می‌دهد که با دست بازتری اقدام به خرید بازیکنان مدنظر کادر فنی این تیم کنند.

نیوکاسل ساموئل اومتیتی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوکاسل ساموئل اومتیتی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه لوپاریزین ادعا کرد که پی اس جی از پاسخ رد اولیه بارسا ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

این دومین پیشنهاد پی اس جی به بارسا برای یامال بود و آنها بار دیگر تاکید کردند که می خواهند جواهر 16 ساله بارسا را با رقمی هنگفت جذب کنند.

روز گذشته ژرژ مندس، ایجنت یامال، در پاریس بود و تصویر او در حال خروج از باشگاه پی اس جی شکار شد.

در همین رابطه امروز اکیپ نوشت که مندس در جلسه با مدیران پی اس جی به آنها اطلاع داده که بارسا هرگز یامال را نخواهد فروخت و خود بازیکن نیز تمایلی برای جدایی ندارد پس بهتر است تمرکز خود را روی بازیکنی غیر از یامال برای تقویت خط حمله بگذارند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!