Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور، ۹ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور، ۹ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

این دوره از آزمون به منظور ارزشیابی دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تنها داوطلبانی که توسط مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت معرفی شده باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. فارغ التحصیلان سال ۲۰۱۴ و پس از آن باید پیش از ثبت نام در سامانه‌های مربوطه تشکیل پرونده داده و کد رهگیری دریافت می‌کردند.

کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۲ امروز، ۷ دی ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

مکان برگزاری آزمون در سالن‌های آزمون الکترونیک یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران بوده و آزمون به روش الکترونیک برگزار خواهد شد. نشانی محل آزمون روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

پس از قبولی متقاضیان در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحد‌های درسی بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می‌شود. معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون الکترونیک ارزشیابی دانش آموختگان کارشناسی ارشد داروسازی ارزشیابی دانش آموختگان آزمون ارزشیابی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی