Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود کریمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اختصاص دامدار کارت برای تامین هزینه‌های دامداران روستایی و عشایری است و امیدواریم این کارت بخشی از هزینه‌های دامداران را پوشش دهد.

وی اظهار داشت:  این اعتبار با هدف تأمین سرمایه در گردش واحدهای دامداری  در مناطق روستایی  و عشایری استان البرز اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: در این طرح به ازای هر راس گوسفند پلاک شده، ۳۰۰ هزار تومان و به ازای هر رأس گاو پلاک شده، ۷۰۰هزار تومان در قالب کارت اعتباری با سود۱۱ درصد تأمین اعتبار شده است.

کریمی با بیان اینکه این طرح با همکاری بانک کشاورزی و در راستای افزایش نقدینگی و تأمین سرمایه در گردش دامداران استان در قالب کارت های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومانی اجرا می شود؛ از تمام دامداران خواست برای ثبت نام به سامانه سیتا مراجعه و نسبت به دریافت کارت مذکور اقدام کنند.

استان البرز دارای ۲۵۶ واحد گاوداری صنعتی است که بزرگترین واحد گاوداری صنعتی کشور با ۱۴ هزار و ۲۵۰ رأس دام نیز در این استان مستقر می‌باشد.

همچنین این استان دارای ۳۵۰ هزار راس دام عشایری و روستایی است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کارت اعتباری تسهیلات ارزان قیمت استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کارت اعتباری تسهیلات ارزان قیمت وزارت جهاد کشاورزی کارت اعتباری تسهیلات ارزان قیمت استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران

علی چاله‌چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص وقوع بارش‌های سنگین از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه که هسته اصلی بارش‌ها از چهارشنبه تا شنبه خواهد بود، از کشاورزان استان تقاضا می‌شود تمهیدات لازم را جهت مراقبت از زمین‌های کشاورزی، باغات و دام‌های خود بکار گیرند.

علی چاله‌چاله افزود: کشاورزان برای جلوگیری از خسارت احتمالی باید آبیاری مزارع را در مناطق دربرگیرنده بارندگی ها، بویژه در مزارع غلات جهت جلوگیری از خوابیدگی مزارع، بیماری‌های قارچی و زنگ گندم به تاخیر بیندازند.

وی اضافه کرد: بهره برداران از سمپاشی مزارع و باغات خود طی این بازه زمانی اجتناب کرده و نسبت به پاکسازی مسیر آب مزارع و باغات و کانال‌ها اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: کنترل رطوبت انبار‌ها جهت جلوگیری از بیماری‌های قارچی، بسته نگه داشتن دریچه گلخانه‌ها در هنگام کاهش دما و بارش‌ها و پاکسازی، تنظیم و کنترل دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخر‌ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

چاله‌چاله با بیان اینکه لازم است دامداران و عشایر استان نیز طی این مدت از عبور دام‌ها در ارتفاعات اجتناب کرده و دام ها، علوفه و خوراک دام و طیور را به اماکن سرپوشیده منتقل کنند یادآور شد: زنبور داران نیز تمهیدات لازم را جهت مراقبت از کندو‌ها در زمان بارندگی‌ها اعمال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور