Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «مجتبی حسینی» امروز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده مشهد، اظهار داشت: جدال با پدیده با توجه به شرایط جدول، حساس‌ترین بازی نیم فصل پیکان خواهد بود. اگر برابر این تیم کم کاری کنیم ضربه خواهیم خورد چراکه پدیده شایسته این جایگاه نیست و فوتبال خوبی ارائه می کند.این دیدار برای ما دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تقابل با استقلال در جام‌حذفی، گفت: تمرکز ما روی لیگ است. با این حال بازی در جام‌حذفی بهترین فرصت برای بازیکنان پیکان است که عملکرد خوب خود را نشان بدهند. دغدغه‌ای نداریم و در جام حذفی باید احتمال رویارویی با هر حریفی را بدهید.

حسینی در مورد رسیدن پیکان به امتیاز ۶۰۰ در تاریخ لیگ برتر، توضیح داد: تیم‌هایی مثل پیکان که امکانات خوبی دارند و روی جوانان سرمایه گذاری می‌کنند، بدون سرمایه گذاری عجیب و غریب کمک خوبی به فوتبال کشور انجام می‌دهند.

وی در خصوص پشت سرگذاشتن سه دیدار دشوار در لیگ برتر، گفت: با توجه به باخت سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس فشار زیادی به بازیکنان و خودم وارد شد اما با برد خوبی که برابر سپاهان به دست آوردیم شرایط را تغییر دادیم. فوتبال همین است و باید برد و باخت را خیلی زود فراموش کنید.

حسینی در خصوص شرایط دشوار نمایندگان ایران برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حذف نشدن از آسیا، اظهار داشت: این هشدار بزرگی برای فوتبال باشگاهی و مسوولان فوتبال است. سخت افزار و امکانات در استانداردهای حرفه‌ای و مسائل مالی هم باید به خوبی مدیریت شود. خوب نیست تا این حد پرونده در فیفا داشته باشیم و بازیکنان و مربیان خارجی از باشگاه‌های ما شکایت کنند.

تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، میزبان پدیده است.

پیکان با ۱۸ امتیاز در رتبه ششم جدول جای دارد و پدیده تنها با ۲ امتیاز، قعرنشین است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد تیم فوتبال پیکان سید مجتبی حسینی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!