Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی امیری روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هیات کاراته کلات به عنوان تنها نماینده استانهای خراسان به رقابتهای سوپر لیگ راه یافته است و هفته آینده برای پیگیری دور برگشت رقابتها عازم تهران خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم کلات با گروه بسیار سخت متشکل از تیم های کاراته دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند و ماکرون بویراحمد هم گروه است، دانشگاه آزاد ۱۰ دوره قهرمانی و رعد پدافند نیز نایب قهرمانی چند دوره اخیر معتبرترین لیگ کاراته کشور را در کارنامه خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم هیات کاراته کلات گفت: تیم های مطرح سوپر لیگ در شرایطی که از کاراته‌کاران ملی پوش بهره گرفته اند با بازیکنان خود نیز قراردادهای خوبی بسته اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت فنی کاراته استان قابل قبول نیست افزود: برای حضور قدرتمندانه در دور برگشت سوپرلیگ نیازمند استفاده از بازیکنان خارج استانی به میزان ۵۰ درصد اعضای تیم هستیم اما اکنون فقط با اتکا به کاراته کاران بومی و تشکیل تیم خودگردان وارد رقابتها شده ایم.

امیری ادامه داد: در دور رفت با ۲ باخت و یک برد به کار خود پایان دادیم و برای دور برگشت نیز روز ۱۴ دی ماه با ۱۵ نفر شامل هفت نفر در ترکیب بخش کومیته، چهار ورزشکار کاتاکار و چهار کادر فنی در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران حضور خواهیم داشت.

وی گفت: با وجود همه مشکلات صعود از این مرحله را غیرممکن نمی‌دانیم و امیدواریم بتوانیم به عنوان نماینده تاریخ ساز استانهای خراسان نتایج خوبی در نخستین حضور خود در سوپرلیگ کسب کنیم.

سرمربی تیم هیات کاراته کلات افزود: در دور رفت این رقابتها اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به این تیم کمک‌هایی داشت اما بعد از آن با وجود وعده های داده شده، هیچ کمکی دریافت نکرده ایم.

برچسب‌ها کلات فدراسیون کاراته سوپر لیگ کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلات فدراسیون کاراته سوپر لیگ کاراته کلات فدراسیون کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته کلات سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی