Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ائمه جمعه شهرستان باید زبان گویای مردم است و با پیگیری مطالبات مردم در برخورد با مسئولین، مسائل را رفع و رجوع کند.

حجت الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» اظهار کرد: ایران اسلامی پس از انقلاب فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته که جریان فتنه در سال ۸۸ که مورد حمایت کشورهای غربی بود با بصیرت و روشنگری مردم شکست خورد و به دنبال تبیین مقام معظم رهبری و حماسه 9 دی‌ماه ثابت شد مردم به انقلاب و نظام وفادار هستند و با فتنه‌گران همراهی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: مردم از آرمان‌های انقلاب و نظام پشتیبانی می‌کنند و همین امر موجب استحکام نظام و انقلاب می‌شود

وی ادامه داد: نماز جمعه جزو جدایی ناپذیر حکومت اسلامی است و باید بدانیم نماز جمعه قرارگاه فرهنگی مومنان و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است که تمامی فعالیت فرهنگی و دینی را منسجم و هدایت می‌کند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «محسن دانیاری» به عنوان امام جمعه شهرستان بدره معارفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها منطقه ایلام امام جمعه ایلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان