Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق مشهد گفت: چالش‌های ترافیکی یکی از موضوعات و اولویت‌هایی است که از منظر رسالت اجتماعی وظیفه‌ نخبگان برای فرهنگ سازی است،به همین منظور به عنوان یکی از دستورکارهای این کمیسیون انتخاب شده است. - اخبار استانها -

محسن شرکا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهدمقدس اظهارداشت:در تازه‌ترین نشست هیات‌رئیسه این کمیسیون، یکی از موضوعات و اولویت‌هایی که از منظر رسالت اجتماعی وظیفه‌ی نخبگان برای فرهنگ سازی می‌باشد، به عنوان یکی از دستورکارهای این کمیسیون انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در آغاز دوره دوم فعالیت این کمیسیون در مرحله یازدهم (هیات نمایندگان) اتاق مشهد، نشست‌هایی به منظور احصاء دستورکارها و اولویت‌های شاخص این کمیسیون برگزار کردیم که از میان مباحث پیشنهادی، موضوع «روش‌هایی برای کاهش مشکلات ترافیکی در سطح شهر مشهد» به عنوان یک طرح در برنامه‌های جاری این کمیسیون قرار گرفت. 

رئیس کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق مشهد ادامه داد: بنیان جامعه را رفتارهای اجتماعی تک‌تک افراد آن شکل می‌دهد و فرهنگسازی در این عرصه از مسیر همگرایی ارکان اجتماعی، اقتصادی و... توسط اعضای جامعه ممکن می‌شود.در همین راستا، کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق که برآمده از نخبگان، نیک‌اندیشان و چهره‌های برجسته دانشگاهی مشهد و خراسان است، تلاش دارد تا در حوزه فرهنگ‌سازی، متناسب با قواره خود این سهم و نقش را ایفا کند.

راهکار‌های اورژانس برای دور زدن ترافیک چیست؟وزیر کشور: آلودگی هوا و ترافیک با تکیه بر دستاوردهای علمی و پژوهشی قابل حل استرمزگشایی از ترافیک سرسام‌آور ماه‌های اخیر تهران

شرکا، محورهای مورد مطالبه و تمرکز در این زمینه را، لزوم توجه به کیفیت آموزش رانندگی و تشویق رانندگان خوب، کمک گرفتن از شرکت تاکسیرانی برای ترویج فرهنگ رانندگی درست، نظارت قانونی پلیس راهنمایی بر نحوه‌ی رانندگی و توجه به حق حیاتی عابرین پیاده، تلاش برای جلب همکاری مسئولین مربوط، فرهنگ‌سازی برای توجه دادن به ضرورت رعایت حقوق دیگران حین رانندگی، اهمیت تاثیر زیرساخت‌های مناسب برای بهبود ترافیک، تأثیر اصلاح رفتارهای ترافیکی بر امنیت روانی جامعه و... عنوان کرد و از برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این کمیسیون و اتاق مشهد برای کمک به تحقق این اهداف خبر داد.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق فرهنگ سازی اتاق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش که به منظور شرکت در نشست این کمیسیون عازم ابوظبی شده است، افزود: مراودات تجاری ایران و امارات در سال گذشته ۲۵درصد افزایش یافت و در این سفر هدفگذاری‌های جدیدی با همتای اماراتی مورد توافق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه پرواز‌ها میان دو کشور، گفت: توافقات متعددی در زمینه حمل و نقل هوایی در این سفر مد نظر قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: بررسی مراودات مالی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. همچنین همکاری‌ها و فعالیت‌های بندری فی ما بین نیز جزو موارد مورد مذاکره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است