Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ساوث چاینا مورنینگ پست با بیان این مطلب افزود: با این‌که در حال حاضر یکی از سختگیرانه‌ترین محدودیت‌های سفری در هنگ‌کنگ اعمال شده است، اما برای جلوگیری از شیوع نوع «اُمیکرون» ویروس کرونا محدودیت‌ها برای سفرهای بین‌المللی مربوط به این مکان را تشدید خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، با مشاهده برخی علایم از ابتلاء برخی خدمه هوایی به ویروس سویه اومیکرون، بسیاری از آنان باید در هتل‌ها قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات جدید مستلزم آن است که خدمه بارهای هوایی که در حال بازگشت هستند، سه روز را در قرنطینه هتل بگذرانند. بیشتر عفونت های اخیر کارکنان خدمه هوایی در سه روز اول کشف شده است.

"ادوین تسویی" کنترل کننده مرکز حفاظت از سلامت گفت: "ما انتظار داریم که بیشتر موارد در آینده از نوع جدید اومیکرون باشد. ما خطر شیوع بسیار بالایی در جامعه داریم. یک جرقه می تواند موج پنجم را آغاز کند."

نرخ واکسیناسیون در هنگ کنگ نسبت به بسیاری از شهرهای مشابه که دو دُز واکسن دریافت کرده اند، کمتر است.

در این ماه، مقامات خواستار آن شدند که همه محل های کار دولتی اطمینان حاصل کنند که تمام کارکنان واجد شرایط تا اواسط فوریه واکسینه شده اند.

ساوث چاینا مورنینگ پست امروز به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که این اقدام ممکن است به زودی به مدارس نیز تعمیم یابد.

هنگ کنگ در پیروی از پکن یکی از سخت‌ترین محدودیت‌های سفر در جهان را اجرا کرده است، اکثر افراد غیر مقیم از سفر به شهر منع شده‌اند و مقامات خواستار قرنطینه اجباری هتل‌ها تا ۲۱ روز برای ورود مسافران از اکثر کشورها به هزینه مسافران هستند.

برچسب‌ها اومیکرون هنگ کنگ قرنطینه پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون هنگ کنگ قرنطینه اومیکرون هنگ کنگ قرنطینه هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود