Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@04:59:29 GMT

شنیده شدن صدای انفجار در مرزهای لبنان و سوریه

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۲۳۱۳

شنیده شدن صدای انفجار در مرزهای لبنان و سوریه

‍‍‍‍‍‍

منابع لبنانی می‎گویند که دلیل انفجار در منطقه بعلبک هنوز مشخص نشده است. خبرگزاری میزان – انفجاری در منطقه «نبی شیث» لبنان به وقوع پیوست.     به گزارش «روسیا الیوم»، انفجار در «نبی شیث» در شهر «بعلبک» استان «البقاع» به حدی بوده که در سراسر دره «البقاع» نیز شنیده شد.   در حالی که گزارش‌های اولیه دلیل انفجار را حادثه برای دستگاه‌های سنگ شکن در منطقه اعلام کردند، اما برخی از منابع علت آن را انفجار مهمات قدیمی در این منطقه خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: بیش از ۲۸ کشته در پی انفجار یک تانکر سوخت در لبنان انفجار در خط لوله نفت لبنان خبرنگار «روسیا الیوم» با اشاره به این که حادثه در رشته کوه‌های شرق لبنان و در مرز سوریه رخ داده، از نامعلوم بودن علت حادثه خبر داد.   انتهای پیام/ برچسب ها: لبنان نجیب میقاتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان لبنان نجیب میقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز