Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر سعید شمسی نژاد با اشاره به اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک در زندگی روزمره مردم بیان داشت: بسیاری از مردم، به‌ویژه ساکنین شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستند، ترجیح می دهند تا به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده ‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اقدامات و تلاش ها در زمینه توسعه زیر ساخت ها و ارائه محصولات جدید بانکداری الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه دارد و این بانک با فراهم کردن زیرساخت های لازم، پیشخوان مجازی را برای دسترسی بهتر مشتریان به خدمات بانکی تعریف و عملیاتی خواهد کرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: پیشخوان مجازی در واقع به نوعی مدیریت درخواست های مشتریان به شمار می آید و مشتری می تواند در بستر اینترنت و در ۷ روز هفته و هرساعت از شبانه روز درخواست های خود را ثبت کند.
وی ادامه داد: در فاز نخست، فعال و یا عدم فعال سازی همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک، خدمات کارت، خدمات چک، انتقال وجه، درخواست تسهیلات، خدمات سپرده و سایردرخواست های بانکی از جمله خدماتی است که در پیش خوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت یکپارچه ارائه شده است.
دکتر شمسی نژاد اضافه کرد: انجام تراکنش های بانکی، امکان درخواست فعالسازی و غیرفعالسازی پیامک، امکان ثبت درخواست پوز فروشگاهی، امکان انسداد و رفع انسداد حساب، تهیه پنل شعبه برای دریافت درخواست های مشتریان و اقدام روی آن و... در فاز دوم عملیاتی خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر اقدامات صورت گرفته در حوزه بانکداری نوین در بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: این بانک در سال های اخیر با اقدامات موثر خود دستاوردهای شایسته ای را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک رقم زده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این بانک، یکپارچه سازی سامانه ها با راه اندازی سامانه «میعاد»، حذف کاغذ از عملیات بانکی، اجرای بایگانی الکترونیک و همچنین توسعه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله: افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین همگی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال و دستیابی به بانکداری هوشمند صورت گرفته است.
دکتر سعید شمسی نژاد درباره نقش خدمات الکترونیکی بانک ها در زندگی مردم گفت: بانکداری الکترونیک می‌تواند با سبک سازی عملیات بانکی، بانک ها را در تغییرات و رسیدن به اهدافشان یاری رساند، همچنین تعداد زیادی از مردم بعد از ساعات اداری نیاز به خدمات بانکی دارند و توسعه بانکداری الکترونیک می‌تواند با ارائه خدمات مطلوب، مشتری بانک‌ها را حفظ کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اذعان داشت: بسیار مهم است که مشتریان بانک‌ قرض الحسنه مهر ایران که مشتریان بانکداری خرد هستند، به راحتی بتوانند از بانکداری الکترونیکی استفاده کنند و نباید در دریافت خدمات خود با مشکل استفاده و ناکارآمدی مواجه شوند. از این رو بهبود فرآیندها، توسعه زیرساخت ها، تسهیل در دستیابی غیر حضوری به عملیات بانکی و ارتقای امنیت خدمات مجازی امری ضروری تلقی می شود.
وی تاکید کرد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران قصد داریم با تقویت زیر ساخت ها و بهبود سامانه ها، خدمات شایسته و مطلوب تری را به هموطنان ارائه دهیم به نحوی که بتوانند با مراجعه به پیشخوان مجازی این بانک صفر تا صد عملیات بانکی را به صورت غیر حضوری و از محل کار یا منزل دریافت نمایند. کد خبر 1587031

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکداری الکترونیک خدمات بانکداری پیشخوان مجازی عملیات بانکی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان