Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کابینت آشپزخانه فضای بسیار زیادی از دیوار آشپزخانه شما را میپوشاند و به همین دلیل هماهنگی آن با فضا و لوازم آشپزخانه بسیار مهم است. پالت رنگی انتخابی برای کابینت ،دیوار ، کفپوش و حتی لوازمی مانند کتری و ظروفی که استفاده میکنید باید هارمونی داشته باشند در غیر این صورت تلاشتان برای داشتن یک فضای آرام و دلنشین هدر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین کاری که باید انجام دهید این است که رنگ های مورد علاقه خود را روی یک برگ کاغذ یادداشت کنید. محدودیتی ندارید اما ترجیحا از رنگ های جیغ مانند سبز فسفوری استفاده نکنید چون پس از گذشت مدتی از ظاهر آشپزحانه خود دلزده خواهید شد. ترجیحا رنگ های اصیل مانند سرمه ای، سبز یشمی و خاکستری را به صورت غالب برای کابینت های خود استفاده کنید. این رنگ ها چشمتان را خسته نخواهد کرد.

در ادامه قصد داریم تا به برسی هارمونی رنگ کابینت با سایر لوازم آشپزخانه بپردازیم. اگر قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود را دارید با ما همراه باشید.

۱. هود مخفی

عدم هماهنگی میان لوازم برقی آشپزخانه با پالت رنگی و کابینت، هارمونی فضا را از بین میبرد. اگر شما قصد تغییر دکوراسیون دارید ابتدا باید لوازم بزرگ و تعیین کننده را در آشپزخانه خود بشناسید. هود یکی از تاثیرگذار ترین قسمت های آشپزخانه است که میتواند یک فضای قدیمی را به یک فضای مدرن تبدیل کند. برای آن که یک هود با کیفیت و زیبا برای آشپزخانه خود تهیه کنید به شما پیشنهاد میکنیم تا به یکی از نمایندگی های آنلاین هود کن سر بزنید. این برند با داشتن تنوع بالا برای سبک های مختلف دکوراسیون مدل های متنوعی از انواع هود و اجاق گاز تولید کرده است. انواع مدلهای توکار و مخفی هود کن با طراحی منحصربه فرد خود توانسته جایگاه خوبی در بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. برای آن که هود با فضای آشپزخانه و کابینت ها هماهنگی داشته باشد بهترین انتخابی که دارید هود های مخفی هستند که درون کابینت قرار میگیرند.

۲. شیرآلات و لوازم سخت افزاری

زیبایی در جزئیات نهفته است و توجه به جزئیاتی مانند شیرآلات و دستگیره های کابینت، تغییر بزرگی در فضای آشپزخانه ایجاد میکند. برند راسان این امکان را به شما میدهد که مطابق با سلیقه خود شیرآلات ظرفشویی را از بین شیرآلات هوشمند، چشمی و توکار راسان انتخاب کنید. این برند با تنوع بالا برای هر سلیقه محصولی مناسب تولید کرده است. مدلهای وینتج و قدیمی با ظرافت هرچه تمامتر برای کسانی که به سبک دکوراسیون قدیمی علاقهمند هستند به نام بیزانس و لوکا در نمایندگی برند راسان موجود است. مدلهای اطلس، آلستر و یونیک نیز مناسب برای دکوراسیون های مدرن است. برای آنکه شیرآلات متناسب با پالت رنگی آشپزخانهتان باشند باید توجه داشته باشید که اگر رنگ پالت شما شامل رنگ های گرم مانند قرمز است از شیرآلات طلایی یا طلامات استفاده کنید و اگر در ترکیب پالت رنگی آشپزخانه از رنگ های سردی مانند آبی و یا صورتی کثیف استفاده کردهاید از شیرآلاتی با رنگ کروم و نقرهای استفاده کنید.

۳. رنگ و متریال دیوار

رنگ دیوار و متریالی که از آن استفاده میکنید باید بتواند تعادل رنگی میان کل پالت رنگ آشپزخانه ایجاد کند. به عنوان مثال استفاده از کابینت هایی با رنگ سفید در کنار یک دیوار سفید چندان مناسب نیست و میتوانید از کابینت های رنگی با رنگ های سبز تیره، سورمهای، سبز زیتونی، اکر و زرد لیمویی استفاده کنید. استفاده بیش از حد از رنگ میتواند برای چشم خسته کننده باشد و پس از مدتی این ترکیب احساس یکنواختی را در شما ایجاد کند. برای حل این مشکل باید از رنگ های درخشانی مانند قرمز در کنار سفید استفاده کنید. به همین منظور میتوانید از دیوار آجری با آجر های سفید استفاده کنید.

۴. نور و هماهنگی آن با کابینت ها

لامپ ها به دو دسته مهتابی و آفتابی تقسیم میشوند. به لامپ هایی که به رنگ سفید مایل هستند لامپ مهتابی میگویند و لامپ هایی که به رنگ زرد مایل هستند را لامپ های آفتابی میگویند. نور متناسب با فضای آشپزخانه بهتر است ترکیبی از هردو نوع باشد. سعی کنید تا از نورهای تکی در قسمت های مختلف آشپزخانه استفاده کنید. به عنوان مثال در بالای کانتر میتوانید از سه لامپ به صورت خطی استفاده کنید و دقت داشته که اگر رنگ کابینتها تم گرم دارد دو لامپ را از نوع آفتابی و یک لامپ را از نوع مهتابی انتخاب کنید.

۵. کفپوش

استفاده از کاشی های طرحدار، سرامیک، لمینت یا کفپوش بستگی به سلیقه شخصی خودتان دارد. نکته ای که در مورد کفپوش های لمینت باید بدانید این است که این کفپوش ها نسبت به پارکت از تنوع رنگی بیشتری برخوردارند و همچنین از نظر قیمت به صرفه هستند. اما این را هم باید در نظر بگیریم که پارکت از زیبایی خیرهکنندهای برخوردار است.

به عنوان مثالی برای دکوراسیون آشپزخانه روستیک که کابینت ها در بیشتر مواقع سفید هستند استفاده از پارکت های چوبی یا طرح چوب محیطی گرم و صمیمی در آشپزخانه ایجاد میکند.

۶. سقف

برای انتخاب متریال سقف جدا از رنگ کابینت باید به نوع دکوراسیون آشپزخانه توجه کنید. به عنوان مثال اگر کابینت های شما با رنگ و طرح چوب باشد و دکوراسیون آشپزخانه روستیک و یا کلبهای باشد بهتر است برای سقف آشپزخانه از الوارهای بزرگ استفاده کنید. این الوارها باید به رنگ کابینت ها نزدیک باشد.

و یا اگر دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا مینیمال باشد سقف کاملا ساده و با رنگ سفید بهترین انتخاب است.

در انتخاب نوع و رنگ سقف باید دقت کنید تا از رنگ های تیره استفاده نکید. استفاده از رنگ تیره سقف را کوتاهتر و آشپزخانه را دلگیر تر نشان می دهد.

وقتی صحبت از لوازم خانگی به میان میآید، یخچال، ماشین ظرفشویی و سینک شما بیشترین تاثیر را روی رنگ بندی آشپزخانه شما خواهند داشت. شما می خواهید که لوازم خانگی شما بخشی از دکوراسیون آشپزخانه به نظر برسند. برای انجام این کار، کافی است وسایلی را انتخاب کنید که مکمل طرح رنگ کابینت شما هستند. توجه داشته باشید که وسایل استیل ضد زنگ با رنگ های قهوه ای و طلایی (مانند شیرآلات طلا مات)، با رنگ های زنده به خوبی هماهنگ می شوند. در انتخاب رنگ برای سایر لوازم آشپزخانه سعی کنید تا رنگ مکمل کابینت را به کار ببرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5386388

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل آشپزخانه کسب و کار کسب و کار هتل داری خرید آنلاین طراحی داخلی تعمیر لوازم خانگی ساعت هوشمند گروه خودروسازی سایپا دکوراسیون منزل قرعه کشی خودرو تصفیه آب لوازم خانگی گردشگری صنعت چاپ موبایل دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید رنگ کابینت کابینت ها پالت رنگی پالت رنگ لامپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت تخلف سرعت غیرمجاز بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه فروردین ماه امسال در استان خبر داد.
محسن هاشمی گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده ،بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجاز ثبت شد که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

هاشمی افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان است که بدین منظور کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

وی گفت: با تجهیز محور‌ها و مقاطع پرحادثه به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور ، به کاربران جاده‌ای  توصیه کرد: در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز  ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کنند.

به گفته هاشمی؛ تا کنون ۱۳۶ سامانه هوشمند ثبت تخلف به بهره برداری رسیده که امسال نیز توسعه این سامانه در دستور کار مدیریت راه‌ها قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی