Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@19:48:56 GMT

پرسپولیس با یک مهاجم مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۲۹۴۰

پرسپولیس با یک مهاجم مقابل سپاهان

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در مهم ترین دیدار هفته دوزادهم لیگ برتر دو تیم سپاهان و اصفهان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

درگیری‌های بعد از بازی دیدار فصل گذشته این دو تیم در اصفهان باعث شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به برگزاری دیدار این دو تیم در زمین بی‌طرف برای یک فصل داد. حالا این دو تیم قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر به میزبانی سپاهان به مصاف هم بروند اما باتوجه به محرومیت دو تیم، این دیدار باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، باشگاه سپاهان به عنوان میزبان اسمی این دیدار، درخواست کرده که این دیدار در اراک برگزار شود.

مهم ترین موضوعی که توجهات را پس از این انتخاب به خود جلب کرد، دو حضور ناموفق پرسپولیس در اراک بوده که با دو شکست مقابل آلومینیوم همراه شده است؛ دو شکستی که در هفته های ابتدایی لیگ های بیستم و بیست و یکم، هجمه های زیادی را علیه کادر فنی پرسپولیس ایجاد کرد و حالا اولین چیزی که با انتخاب اراک به ذهن اهالی فوتبال متبادر شد، همین طلسمی است که شهر اراک در دو حضور برای آنها ایجاد کرده است.

 شاید به همین علت است که شنیده می‌شود یحیی گل محمدی قصد دارد ترکیبی تقریبا محتاط را در این بازی انتخاب کند. شنیده ها از اردوگاه سرخپوشان حکایت از آن دارد که حضور عیسی آل کثیر در نوک خط حمله قطعی شده و پشت سر او یک مهاجم کاذب که مهدی ترابی خواهد بود بازی خواهد کرد. در خط هافبک از بین سیامک نعمتی و امید عالیشاه که هردو در بازی قبل فیکس بودند در این بازی یکی از آنها روی نیمکت خواهد نشست.

این در شرایطی است که حضور محمد شریفی در این بازی مشخص نیست و احتمال بازگشت رضا اسدی و کمال کامیابی نیا به ترکیب اصلی وجود دارد. شریفی که از ناحیه کتف مصدوم شده و امروز جواب MRI او حاضر شده و مشخص خواهد شد که می‌تواند در بازی فردا به میدان رود یا نه.

هومن جعفری کد خبر: 1123640 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام