Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال سیچوان با تریپل دابل ملی‌پوش ایرانی خود با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۱ شاندونگ‌ را در لیگ چین شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دور پانزدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال چین، CBA تیم سیچوان که از حضور حامد حدادی ملی‌پوش ایرانی بهره می‌برد به مصاف شاندونگ‌ رفت.

حامد حدادی در یازدهمین فصل حضور خود در CBA در این دیدار حدود 48 دقیقه در میدان حضور داشت و موفق شد با 21 امتیاز، 18 ریباند، 15 پاس گل و دو دفاع، نخستین تریپل دابل فصل خود را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیچوان با بازی درخشان حدادی به پنجمین برد فصل و دومین پیروزی پیاپی خود دست یابد.

سیچوان با این برد کماکان در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ چین قرار دارد و شاندونگ هم با هفت برد و هشت باخت، یازدهم است.

بسکتبال بوندس‌لیگا| شکست یاران یخچالی مقابل صدرنشین

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس

ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر ایرانی همراه با تیم فنرباغچه ترکیه به مقام قهرمانی در اروپا دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن طلوعی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر ایران که در عضویت تیم فنرباغچه است، همراه با این تیم ترکیه‌ای به مقام قهرمانی در اروپا دست یافت.

فنرباغچه در مسابقات قهرمانی اروپا پس از صعود از مرحله مقدماتی، در مرحله نهایی که به میزبانی ایتالیا برگزار شد، به مقام دوم گروهش رسید و راهی نیمه نهایی شد. این تیم در نیمه نهایی تیمی از جزایر قناری را 96 بر 75 شکست داد و فینالیست شد.

فنرباغچه در فینال مقابل تیم بیلبائو که پاتریک اندرسون چهره افسانه‌ای بسکتبال با ویلچر دنیا را در اختیار داشت، با نتیجه 78 بر 75 به برتری دست یافت و همراه با طلوعی، قهرمان اروپا شود.

محسن طلوعی چند هفته قبل همراه با تیم ملی ایران در رقابت‌های گزینشی پارالمپیک 2024 پاریس به میدان رفت، اما تیم کشورمان موفق به کسب سهمیه حضور در این رویداد نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی