Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز برنامه راهیان نور را در ۳ بخش اعزام دانشجویان به جبهه‌های غرب و بخش دوم اعزام دانشجویان به زیارت مرقد نورانی شهید حاج قاسم سلیمانی و راهیان نور جبهه‌های جنوب تعریف کرده است.

وی اظهار داشت: اردوی راهیان نور کرمان از هفتم تا ۱۱ دی ماه به استعداد ۱۱۲ نفر از دانشجویان البرزی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: علاوه بر زیارت مرقد شهید سلیمانی دانشجویان نیز از موزه شهدا، روستای قنات ملک، زادگاه شهید سلیمانی و از یادمان شهدا روستاهای گُنجان شهرستان رابر و خانوک در شهرستان زرند که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشترین شهید را به خود اختصاص داده‌اند، بازدید می‌کنند.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه امروز از اقشار مختلف در گلزار شهدای کرمان بر سر مزار سردار سلیمانی حضور پیدا می‌کنند گفت: مقام معظم رهبری شهید سلیمانی را به عنوان یک مکتب و راه معرفی کردند و سپهبد شهید سلیمانی عصاره انقلاب اسلامی و یک شاخص در عصر حاضر است.

وی تصریح کرد: با توجه به محبوبیتی که سردار سلیمانی در دل‌های مردم دارند باید از این فرصت استفاده کنیم و ایشان را به عنوان یک الگو معرفی کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه راه سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب است متذکر شد: فرصتی است که سردار دل‌ها را به جوانان و دانشجویان معرفی کنیم و معرفی مکتب سلیمانی خدمت به اسلام و انقلاب است و بسیج دانشجویی به عنوان یک دانشگاه تربیتی فرامین امامین انقلاب در راستای معرفی شهدا و به ویژه حاج قاسم اقدامات مهمی انجام خواهد داد.

کد خبر 5386465

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی شهید سلیمانی بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه بارش برف آمار کرونا 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله ایلام سانحه تصادف بسیج دانشجویی شهید سلیمانی عنوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است