Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از کارکنان زندان‌های استان یزد با انتشار متنی که به امضای تعداد زیادی از پرسنل این مجموعه رسیده است، نسبت به حکم جدید استاندار یزد مبنی بر انتخاب مدیرکل زندانهای استان برای سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان اردکان گلایه کرده و خواستار عدم موافقت این انتقال از سوی رئیس سازمان زندانهای کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه کارکنان اداره کل زندانهای استان یزد بدین شرح است:

«بسمه تعالی

ریاست محترم سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

باسلام و احترام

با صلوات برمحمد و آل محمد ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به سمت رئیس سازمان به استحضار می رساند با توجه به اینکه پس از سال‌ها مدیرکل زندان‌های یزد از بین کارمندان بومی استان منصوب شده و طی این مدت رضایت حداکثری از عملکرد نامبرده در مجموعه وجود دارد و ضمناً جایگاه فرماندار در سطح پایین تری از پست مدیرکل استان بوده و این موضوع تنزل اعتبار سازمان را در پی خواهد داشت، لذا ما کارکنان زندان‌های استان یزد از جنابعالی درخواست عدم موافقت برای انتقال ایشان به فرمانداری را داریم.

این نامه در امروز در اختیار رسانه های استان یزد قرار گرفته است».

کد خبر 5386498

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بارش برف کرمانشاه 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا زلزله ایلام سانحه تصادف استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی به نقل از منابع آگاه در نهادهای اطلاعاتی آمریکا نوشت که این سازمان‌ها هیچ مدرکی دال بر مداخله دولت یا ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مرگ آلکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون این کشور یافت نکرده‌اند.

به نوشته وال‌استریت‌ژورنال، سازمان اطلاعات مرکزی (سی‌آی‌ای)، دفتر مدیریت اطلاعات ملی و همچنین معاونت اطلاعاتی وزارت خارجه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که پوتین «به احتمال زیاد دستور قتل ناوالنی را صادر نکرده است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: نظر آمریکا دراین‌باره به برخی نهادهای اطلاعاتی اروپایی منتقل شده است.

پوتین اندکی پس از مرگ ناوالنی در زندان گفت که غربی‌ها به او پیشنهاد داده بودند تا چند نفر از زندانیان روس محسوب در زندان‌های غرب را با ناوالنی معاوضه کند. به گفته رییس جمهور روسیه، او بدون شنیدن کامل صحبت‌های طرف مذاکره‌کننده، با این پیشنهاد موافقت و تاکید کرده که تنها شرط این معاوضه این است که ناوالنی هرگز به روسیه برنگردد.

معاونت ندامتگاه ناحیه یامالو-نِنتس زیر نظر سازمان زندان‌های فدرال روسیه ۱۶ فوریه اعلام کرد که ناوالنی در این زندان مرده است. براساس اعلام مقامات، او پس از پیاده‌روی روزانه دچار ضعف شد و غش کرد و به‌رغم تلاش کادر پزشکی و بیش از ۳۰ دقیقه عملیات احیا، چهره مشهور اپوزیسیون روسیه، جان خود را از دست داد.

کد خبر 6089813

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد