Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@03:15:01 GMT

افشای وخامت اوضاع کرونا درانگلیس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۳۶۴۲

پروفسور پزشکی دانشگاه آکسفورد اعلام کرد که میزان فوتی‌ها و مبتلایان کرونا در انگلیس به قدری است که در تاریخ تکرار نخواهد شد. ناطقان: پروفسور «جان بل» استاد پزشکی در دانشگاه آکسفورد و یکی از اعضای گروه ویژه واکسن انگلیس از تشدید محدودیت‌های اعمال شده بر این کشور حمایت کرده و اعلام کرد که مرگ و میر انبوه و میزان بستری شدن در بیمارستان‌های این کشور  به قدری زیاد شده است که به این دلیل، این روز‌ها در تاریخ ثبت شده و تکرار نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پروفسور جان بل در مصاحبه‌ای گفت: بسیاری از مردم متوجه شده اند که ما با این موج بزرگ بیماری روبرو هستیم. مردم در انگلیس بسیار مسئولیت پذیر بوده‌اند که سعی می‌کنند از خانه بیرون نروند، اما باید مطمئن باشیم که این وضعیت احتمالاً ادامه خواهد داشت.

سه روز پیش نیز مقامات بهداشتی انگلیس اعلام کرده بودند که بیش از نیمی از جمعیت لندن ناقل سویه امیکرون هستند و ممکن است در روز‌های آینده اوضاع وخیم‌تر شود و مدل‌های آماری وزارت بهداشت انگلیس نشان می‌دهد که در ۱۶ دسامبر از هر ۲۰ شهروند لندنی ۱ نفر به سویه امیکرون مبتلا شده بود که این رقم ممکن است تا فردا به ۱ نفر در هر ۱۰ نفر برسد.

بیمارستان‌های لندن این روز‌ها به دلیل افزایش تعداد بستری‌ها در حالت هشدار به سر می‌برند و بسیاری از صنایع و شبکه‌های حمل و نقل به دلیل ابتلای کارکنانشان به کرونا در حالت نیمه تعطیل به سر می‌برند و با کمبود شدید نیرو‌های کار مواجه شده اند.

در همین راستا «صادق خان» شهردار لندن، جشن برنامه‌ریزی شده برای سال نوی میلادی را لغو و اعلام کرد که جشن‌های برنامه‌ریزی شده سال نو در میدان «ترافالگار» این شهر امسال اجرا نمی‌شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کرونا ، افشا ، انگلیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا افشا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود