Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالعلی رحیمی مظفری روز سه شنبه در گفت‌وگویی در توضیح جلسه امروز -سه‌شنبه- کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با حضور روسای کارگروه انرژی سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس با دستور کار بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ برگزار شد که بیشتر بحث‌ها درباره بخش درآمدی تبصره ۱۴ همچون میزان فروش‌ها و درآمدهای حاصله از این محل نفت و گاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه (استان فارس) در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان بر لزوم توجه به تولید انرژی با توجه به مشکلات پیش آمده در این حوزه تاکید کردند. همچنین استفاده از سبد سوخت‌های جایگزین چون LPG یکی از چالشی‌ترین بحث‌های جلسه امروز بود.

احداث جایگاه‌های LPG به سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد دلاری نیاز دارد

رحیمی مظفری اضافه کرد: برخی از نمایندگان معتقدند ال. پی. جی باید وارد سبد سوخت شود چراکه تنوع سوخت به نفع مردم است و قابلیت صادرات محصولات دیگر را فراهم می‌کند اما مسوولان سازمان برنامه و بودجه به دلیل آنکه احداث جایگاه‌های این سوخت، ۶ هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز دارد و خودروهای استاندارد موجود در کشور بستر استفاده از LPG را ندارند با این موضوع مخالف بودند و با توجه به اینکه این بحث به نتیجه نرسید مقرر شد؛ کمیته‌ای جهت بررسی بیشتر مساله تشکیل شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: تولید و نحوه نگهداری برق، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌های اتمی به‌عنوان دیگر موضوعات مرتبط با لایحه بودجه در این جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سروستان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سروستان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی سروستان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی جلسه امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد