Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سجاد نامور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: واحدهای مددکاری و مشاوره کلانتری‌ها علاوه بر کاهش بار پرونده‌های قضائی نقش انکارناپذیری در کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروزه حضور مشاور و مددکار پلیس به جهت جنبه‌های پیشگیری از جرایم در جامعه کاملاً احساس می‌شود، گفت: استفاده از توانمندی‌های مشاوران رویکردی معقولانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۸۸۵ نفر به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مددکاری کلانتری‌های سطح استان مراجعه کرده‌اند، بیان داشت: در این مدت تعداد ۵ هزار و ۸۶۳ مورد مشاوره روان‌شناختی و ۱۲۷ مورد مشاوره انتظامی توسط کارشناسان ما به مراجعان ارائه‌شده است.

نامور گفت: موضوعات خانوادگی با یک هزار و ۹۲۷ مورد، حقوقی با یک هزار و ۶۰۹ مورد، نزاع و درگیری با ۷۹۲ مورد و اجتماعی نیز با ۴۹۸ مورد ازجمله علت‌های مراجعه شهروندان عزیز به این دوایر و مرکز مشاوره آرامش بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به توانایی مشاوران و مددکاران شاغل در یگان‌های انتظامی استان در ۹ ماهه سال جاری از کل پرونده‌های ارجاع شده به این واحدها ۴ هزار و ۲۶۶ مورد به میزان ۸۹ درصد به سازش و مصالحه ختم شده‌اند.

کد خبر 5386563

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات مشاوره مراکز مشاوره نیروی انتظامی خراسان شمالی بوشهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه گرگان بارش برف 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام سانحه تصادف زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است