Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مهم‌ترین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و سپاهان – با حکم کمیته انضباطی – در زمین بی طرف و در اراک به میدان خواهند رفت. این دیدار فردا ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

به گزارش طرفداری، کاروان تیم پرسپولیس با وجود مسافت کوتاه تهران تا اراک، برخلاف گذشته با استفاده از هواپیما مسیر هوایی تا محل مسابقه را طی کردند تا بازیکنان این تیم در مسیر زمینی خسته نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین سرخپوشان در هتل امیر کبیر اراک اقامت خواهند داشت که از دو روز قبل کاروان سپاهان هم در همیم هتل اسکان یافته تا برخلاف پروتکل‌های قبل از مسابقه، هر دو تیم در کنار همدیگر باشند.

پرواز تیم پرسپولیس با تاخیر و ساعت ۱۸ به اراک رسید تا یحیی گل‌محمدی با ساعتی تاخیر در نشست خبری قبل از مسابقه حاضر شود.

حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هوادار اراکی علاقه‌مند به تیم پرسپولیس قبل از حضور پرسپولیس در هتل امیر کبیر، مقابل این هتل تجمع کرده‌اند و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. با این حال پلیس در تلاش است این هواداران را برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و برهم خوردن نظم قبل از مسابقه، متفرق کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس تعویض های ثمربخشی داشت و توانست روند مسابقه را به سود تیم خود تغییر دهد.

شروین بزرگ سوپرایز حسینی برای پرسپولیس بود و دو گل در این مسابقه به ثمر رساند و به طور کلی شرایط بازی را تغییر داد.

رضا جبیره دیگر بازیکن تعویضی آلومینیوم یک پاس گل داد و در ضربات پنالتی آخر مسابقه هم پنالتی خود را گل کرد.

علیرضا نقی‌زاده بازیکن باتجربه آلومینیوم پس از ورود به زمین 7 دقیقه زمان نیاز داشت تا در دقیقه 120 گل تساوی این تیم را به ثمر برساند و او هم در ضربات پنالتی توانست ضربه خود را به گل تبدیل کند.

علی وطن دوست و ابولفضل قنبری بازیکنان زیر 20 سال آلومینیوم هم در جریان مسابقه و ضربات پنالتی تاثیرگذار بودند تا تعویض های این تیم در طول جریان مسابقه ثمر بخش باشد.

دیگر خبرها

  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!