Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@12:24:47 GMT

اکران فیلم علیرضا بیرانوند در جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۰۳۶

اکران فیلم علیرضا بیرانوند در جشنواره فیلم فجر

درخشش علیرضا بیرانوند در طول چند سال گذشته این بازیکن را بدل به یکی از ستاره‌های بزرگ و محبوب فوتبال ایران کرده است. تقریبا همه مردم با داستان زندگی گلر شماره یک تیم ملی آشنا هستند و آن را شنیدند. مردم ایران می‌دانند که علیرضا برای رسیدن به جایگاه فعلی‌اش چه سختی‌هایی کشیده است.

چندی قبل مرتضی علی عباس میرزایی یکی از کارگردانان کشورمان شروع به ساختن فیلم سینمایی، زندگی بیرانوند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل فیلم سینمایی زندگی علیرضا بیرانوند با حضور در روستای دارایی خرم‌آباد، این فیلم را کلید زدند. این مجموعه چندی قبل به روستای دارایی رفتند و با برخی از اهالی مصاحبه کردند تا آرشیوی کامل از زندگی علیرضا جمع کنند.از چند ماه پیش هم فیلمبرداری فیلم زندگی ستاره تیم ملی در نقاط مختلف ایران شروع شده و به نظر می‌رسد به زودی فیلمبرداری این فیلم به پایان خواهد رسید.خود علیرضا در قسمتی از این فیلم جلوی دوربین رفته ولی بخش زیادی از این فیلم را بدل بیرانوند بازی می‌کند. قرار است فیلم زندگی علیرضا بیرانوند که بی رو نام دارد، برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید. حالا با اعلام فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) مشخص شد، فیلم زندگی ستاره تیم ملی در این بخش حضور دارد و توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نکته جالب قرار گرفتن فیلم زندگی بیرانوند در کنار فیلم‌های افراد مطرح سینمای ایران همچون مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمد حسین مهدویان و رضا میرکریمی‌قرار گرفته و با آن‌ها رقابت می‌کند. اتفاقی که به طور حتم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند جشنواره فیلم فجر علیرضا بیرانوند فیلم زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان