Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی از برند‌هایی است که با تولید محصولات هوشمندی مثل تلفن همراه، ساعت، ایرپاد و تلویزیون این روز‌ها در بازار جهانی درخشیده و به علت ارائه سخت افزار و نرم افزار قوی با قیمت مناسب به کاربر، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این شرکت امروز کنفرانسی را برگزار کرد که در آن از محصولات جدیدش رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین محصولی که توسط شیائومی رونمایی شد رابط کاربری MIUI ۱۳ بود. این رابط کاربری نسبت به نسل قبل ۵۲ درصد سریع و روان‌تر شده است. این شرکت از رابط کاربری MIUI HOME برای لوازم خانگی هوشمندش در کنار MIUI PAD برای تبلت هایش نیز رونمایی کرد. گفته می‌شود شیائومی برنامه دارد MIUI ۱۳ را از اواخر ماه بعدی میلادی یعنی بهمن ماه برای دستگاه‌های فوق عرضه کند.

همچنین گوشی شیائومی ۱۲ دومین محصولی بود که در این کنفرانس به طور رسمی رونمایی شد؛ این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی FHD+ به همراه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. شیائومی ۱۲ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر ۶۷ واتی بهره برده است.

همچنین این شرکت از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۶۶ سونی به عنوان دوربین اصلی شیائومی ۱۲ استفاده کرده است. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است و با قیمت پایه ۵۸۰ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد.

شیائومی به علاوه، از گوشی ۱۲ پرو خود با دوربینی قدرتمند، صفحه نمایش ۶.۷۳، ۲k و ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد. همچنین باتری این گوشی ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی Xiaomi ۱۲ Pro از صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی امولد با رزولوشن ۲K بهره می‌برد. هر سه دوربین گوشی شیائومی ۱۲ پرو، ۵۰ مگاپیکسلی هستند.

شیائومی ۱۲ پرو در نسخه‌های ۸/ ۱۲۸ گیگابایت، ۸/ ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/ ۲۵۶ گیگابایت که به ترتیب دارای برچسب‌های قیمت ۴۶۹۹ یوان (۷۳۸ دلار)، ۴۹۹۹ یوان (۷۸۵ دلار) و ۵۳۹۹ یوان (۸۴۸ دلار) هستند، در چین عرضه خواهد شد.

گفتنی است؛ گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی با رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ عرضه می‌شوند و MIUI ۱۳ به عنوان به‌روز‌رسانی در ژانویه وارد بازار خواهد شد. این گوشی‌ها در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی به بازار می‌آیند.

بیشتر بخوانید

پرچمداران شیائومی فردا رونمایی می شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی شیائومی گوشی هوشمند شرکت شیائومی رابط کاربری شیائومی ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 

فرزاد نقی پور سرپرست مدیریت درجذب سرمایه گذاری در مناطق ازادماکو درگقتگوی اختصاصی باخبرنگارما بااشاره به سرعت شتاب در معرفی پتانسیلها و جاذبه های ماکو در بازارهای جهانی اظهارداشت ؛  با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.
وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.
وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)