Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:19:43 GMT

اهدای عضو و جانبخشی جوان ۲۳ ساله در بندر عباس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۱۰۴

اهدای عضو و جانبخشی جوان ۲۳ ساله در بندر عباس

به گزارش ایرنا از روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، دکتر محمود حسین پور رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: زنده یاد رضا حسن زاده شهروند خرم آباد ساکن بندرعباس در مورخه ۴ دیماه جاری به علت تصادف به بیمارستان شهید محمدی انتقال یافته بود که متاسفانه، برغم تلاش گروه پزشکی، به علت شدت جراحات دچار مرگ مغزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی و نیز جلب رضایت خانواده، اعضاء حیاتی جانبخش رضا حسن زاده با اورژانس هوایی به شهر های شیراز و تهران منتقل و به بیماران نیازمند در صف پیوند اهدا شد.  

حسین پور ضمن قدردانی از خانواده حسن زاده به خاطر انجام این کار خدا پسندانه گفت: از ابتدای سال جاری  مردم نوعدوست استان هرمزگان ۱۵ مورد اهدای عضو داشته اند.

وی یادآوردشد: بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور در فهرست اهدای عضو هستند، این در حالی است که فقط ۳۰ درصد از موارد مرگ مغزی  منجر به اهدای عضو می شود.

راهنمای دریافت دریافت کارت اهدای عضو:
- مراجعه به نشانی www.ehdacenter.ir
- ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲

برچسب‌ها جوان هرمزگان اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جوان هرمزگان اهدای عضو جوان هرمزگان اهدای عضو اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، عباس‌زاده درست وقتی به تیم شهرش بازگشت که نساجی روزهای بدی را سپری می‌کرد و از آنها به عنوان یکی از گزینه‌های جدی سقوط یاد می‌شد.

با این حال تیم پرطرفدار نساجی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با متوقف کردن سپاهان و پیروزی برابر تراکتور و ذوب آهن شرایط بهتری را برای بقا تجربه می‌کند.

عباس‌زاده در دو بازی گذشته از ابتدا به میدان رفته و نساجی نیز دو پیروزی با حضور فیکس کاپیتان خود به دست آورده و بعید است که ساکت الهامی او را مقابل پرسپولیس در ترکیب قرار ندهد.

تقابل این مهاجم با پرسپولیس که روزگاری پیراهن آن را نیز بر تن داشت می‌تواند به جذابیت‌های مسابقه اضافه کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار