Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سردار علیرضا منوچهرآبادی روز سه‌شنبه در آئین معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین‌شهر اظهارکرد: نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خود که بحث ایجاد امنیت فردی و عمومی در جامعه است دایم در مبارزه با قانون‌شکنان بوده است.

وی از همکاری مسئولان استانی برای بهبود وضعیت این مراکز قدردانی کرد و از اضافه شدن یک گردان جدید آموزشی به مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین سرهنگ حاج محمدی با جایگاه سرتیپ دومی به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین‌شهر معرفی و از خدمات سردار هوشیار فرمانده قبلی این مرکز تجلیل شد.

سردار سرتیپ دوم ستاد حسن هوشیار اخیرا به عنوان فرمانده مرکز آموزش علمی ، تخصصی مالک اشتر اراک منصوب شده است.

پادگان مشگین‌شهر در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی به عنوان بزرگترین هنگ سواره نظام شمال غرب کشور احداث و اکنون به مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری تغییر نام یافته است.

مردم شهرستان مشگین‌شهر نقش ارزنده این پادگان در جریان جنگ تحمیلی و شهادت پر افتخار فرمانده آن شهید بیگلری را در تنگه حاجیان از یاد نبرده‌اند و رشادت‌های پرسنل از جان گذشته این مرکز تا ابد به عنوان سند افتخار مردم منطقه بر تارک جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید.
پذیرش و تربیت سالانه هزاران افسر و درجه دار در این مرکز و اعزام آنها به اقصی نقاط کشور به عنوان سفیرانی در راستای شناساندن شهرستان مشگین‌شهر از دیگر مزایای آن بوده است.

در سال‌های اخیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پذیرش مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مرکز آموزش انتظامی مشگین‌شهر و تربیت افسران و درجه‌داران وظیفه زمینه ارتقای این مرکز را فراهم کرد و مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری به عنوان ۶ مرکز آموزش انتظامی مهم جمهوری اسلامی ایران در کشور معرفی شد.

برچسب‌ها مشگین شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پادگان ۰۶ اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پادگان ۰۶ مشگین شهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پادگان ۰۶ اردبیل مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری جمهوری اسلامی ایران شهرستان مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان