Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان در دیدار با هیئتی از جنبش حماس گفت که به زودی اخباری از یمن منتشر خواهد شد که کل محور مقاومت را خوشحال می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسن عز الدین نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان با هیئتی از جنبش حماس به ریاست جهاد طه یکی از اعضای بخش سیاسی این جنبش در لبنان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور «خلیل حسین» مسؤول روابط عمومی حزب الله برگزار شد، آخرین تحولات لبنان و فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

«حسن عز الدین» نماینده حزب الله در پارلمان لبنان گفت: ما و مقاومت فلسطین در موضوع جهاد علیه رژیم اشغالگر اسرائیل همدل و برادر هستیم. مساله فلسطین به حزب‌الله مربوط می‌شود کما اینکه به همه ملت فلسطین مربوط می‌شود، چون فلسطین، قطب نما بوده و خواهند ماند.

عزالدین افزود: طرف‌هایی وجود دارند که برای اختلاف افکنی میان ملت واحد فلسطین تلاش می‌کنند و خواهان شرارت در مقاومت فلسطین هستند و برای ضربه زدن به صلح و امنیت فلسطین و لبنان تلاش می‌کنند. ما ضعیف نیستیم، بلکه خیلی قوی هستیم و قطعا آینده از آن ماست. ما باید عاقلانه کار کنیم و ان شاء الله همانند سال‌های گذشته به پیروزی‌هایی خواهیم رسید. به زودی اخباری را از یمن خواهیم شنید که کل محور مقاومت را خوشحال می‌کند.

جهاد طه عضو جنبش حماس گفت: سفر معاون عزالدین به لبنان در چارچوب ارتباط مستمر با وی صورت گرفت. در این دیدار تحولات داخلی و خارجی فلسطین به خصوص پس از حادثه دردناک اردوگاه برج شمالی (در جنوب لبنان) که چندین شهید و مجروح از اعضای حماس و ملت فلسطین برجای گذاشت، مورد بحث قرار گرفت.

طه افزود: ما بار دیگر بر لزوم رفع ابهامات انفجار اردوگاه فلسطین برج شمالی در شهر صور لبنان و شناسایی عاملان و مسؤولان این حادثه و محاکمه عادلانه آنها تأکید می‌کنیم و در عین حال خواستار امنیت اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان هستیم و در این راه نباید به میدان درگیری و نزاع کشیده شویم.

وی ادامه داد: تصویری از عملیات‌هایی را که مقاومت اخیرا در کرانه باختری انجام داده است، به نماینده عزالدین ارائه کرده‌ایم که ثابت می‌کند فرهنگ مقاومت ریشه در قلب مردم بزرگ و کوچک فلسطین دارد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین به حملات نظامیان صهیونیستی به اسرای زن فلسطینی در زندان اسرائیلی «نفحه» اشاره کرد و گفت: مقاومت در کرانه باختری و بیت‌المقدس در برابر تمامی جنایات صهیونیست‌ها به ویژه در قبال اسرای قهرمان ما در زندان‌های رژیم صهیونیستی رو به گسترش است و تاکید کردیم که مقاومت در خصوص حملات به اسرای زن در زندان نفحه دست بسته نخواهد ماند؛ چرا که حمله اسرای زن و مرد ما در داخل زندان‌های اسرائیل خط قرمز ماست و موضوع آزادی تمامی اسرای در بندر رژیم صهیونیستی برای ما یک اولویت ملی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان یمن لبنان نماینده حزب الله جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه وادی اللبونه در مجاورت شهرک ناقوره را بمباران کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»