Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی پل سیمره حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مقدار پنج تن و ۸۷۹ کیلو مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف به منظور توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی هلیلان همچنین در عملیاتی دیگر یک دستگاه کامیون را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۳۷۵ کیسه آرد قنادی ۴۰ کیلویی بدون مجوز کشف کردند.

القاصی مهر با اشاره به اینکه ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است ، تاکید کرد: در این زمینه خودروها روانه پارکینگ و راننده های آنها با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستبند پلیس ملکشاهی بر دستان سارقان به عنف

فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری ۲ سارق به عنف موتورسیکلت و اموال شخصی یکی از شهروندان خبر داد.

سرگرد بهزاد بسطامی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف موتورسیکلت و اموال شخصی، بلافاصله سه گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و انتظامی بخش گچی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان پس از حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه و همچنین بررسی مشخصات ظاهری اعلام شده سارقان از سوی مالباخته، ضمن فعال کردن شبکه منابع خبری و گستراندن چتر اطلاعاتی ، تحقیقات و بررسی میدانی خود را آغاز و در نهایت موفق به شناسایی ۲ سارق شدند.

فرمانده انتظامی ملکشاهی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی این ۲ فرد سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به بزه انتسابی خود معترف و پس از تشکیل پروند تحویل مقام قضایی شدند. 

برچسب‌ها ایلام قاچاق نیروی انتظامی ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاچاق نیروی انتظامی ایلام ایلام قاچاق نیروی انتظامی ایلام فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید