Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@03:03:55 GMT

مربی پرسپولیس رکورد 22 ساله را خراب کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۶۶۱

حمید مطهری سابقه گل زدن به پرسپولیس را دارد

پرسپولیس تا 22 سال بعد از اولین بازی خود برابر تیم فوتبال سپاهان برابر این تیم هرگز شکست نخورده بود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در این مدت برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان صاحب 9 برد و 6 مساوی شده بود و 29 گل زده و تنها 5 گل خورده داشت.

در روز 5 بهمن ماه سال 1372 یعنی نزدیک 22 سال بعد از اولین بازی بین 2 تیم، سرخپوشان برابر تیم سپاهان بازنده شدند، در این روز تیم بسیار جوان سپاهان برابر تیم فوتبال پرسپولیس 1-0 برنده شد و گل این تیم را حمید مطهری مربی امروز تیم پرسپولیس از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سرخ ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید مطهری که در آن زمان از بهترین بازیکنان تیم ملی امید بود اسباب اولین باخت تاریخ پرسپولیس را برابر تیم سپاهان فراهم کرد، بعد از آن باخت، پرسپولیس 17 بار دیگر در مدت 28 سال برابر تیم سپاهان بازنده شد و این حکایت همچنان ادامه دارد و بازی این 2 تیم خلاف 22 سال اول که بازیهای یک طرفه ای بود، تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین بازیهای فوتبال ایران شده است.

 

بیشتر بخوانید:

سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ سرنوشت ساز در زمین بی طرف / پیش بازی

 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها برترین های قرن با سهراب بختیاری زاده: نمی توانم بین حجازی و عابدزاده یکی را انتخاب کنم انتقال سردار آزمون به لیون منتفی شد / ادعای رسانه روسی ام باپه: پیش بینی می کنم که پاری سن ژرمن، رئال مادرید را شکست بدهد عکس یادگاری روبرت لواندوفسکی و کیلیان ام باپه در مراسم گلوب ساکر 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است