Web Analytics Made Easy - Statcounter

ونزوئلا اعلام کرد که تولید نفت این کشور به بالاتر از یک میلیون بشکه در روز رسیده است.

به‌ گزارش برنا به نقل از  بلومبرگ، ونزوئلا اعلام کرد که تولید نفت این کشور به بالاترین رقم از آغاز تحریم‌های آمریکا علیه شرکت دولتی نفت دولتی ونزوئلا (پدوسا) در بیش‌ از دو سال گذشته رسیده ‌است.

پدوسا ۲۴ دسامبر (جمعه، سوم دی‌ماه) در حساب توئیتر خود اعلام کرد که روزانه بیش‌ از یک میلیون بشکه نفت تولید می‌کند، اما به‌ نظر می‌رسد این رقم تنها مربوط به یک بازه ۲۴ ساعته است و رقم معمول میانگین تولید ماهانه ونزوئلا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظران صنعتی بیشتر بر افزایش پایدار تولید تمرکز می‌کنند و افزایش موقتی آن مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

عرضه ماهانه نفت ونزوئلا در ماه نوامبر ۲۱ درصد افزایش یافته و به بالاترین رقم از اوایل ۲۰۱۹ – زمانی ‌که تحریم‌های سنگین ایالات متحده دسترسی شرکت نفت ونزوئلا به بازار آمریکا را از بین برد – رسیده است.

فرناندو فریرا، تحلیلگر مؤسسه مشاوره انرژی رپیدان در این باره گفت: در حالی ‌که روند تولید نفت ونزوئلا مثبت بوده است، احتمال ادامه تولید روزانه یک میلیون بشکه‌ای نفت پدوسا بعید است.

صنعت نفت ونزوئلا ویران‌ شده است و در نتیجه سطح بالای تولید فقط احتمال بروز حوادث و خرابی‌ها را افزایش می‌دهد.

افزایش تولید ونزوئلا به‌دنبال بالا رفتن واردات ماده اصلی مورد نیاز این کشور برای رقیق‌سازی نفت خام و تقویت تولید داخلی هیدروکربن‌ها رخ داده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نفت ونزوئلا توئیتر ایالات متحده انرژی واردات انرژی صنعت نفت نفت واردات ونزوئلا یک میلیون بشکه نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۶۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۳۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6090929 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)