Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که منچستر یونایتد پیشنهاد سویا برای جذب قرضی آنتونی مارسیال را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مدیر برنامه‌های آنتونی مارسیال تایید کرد که این بازیکن به دنبال یک چالش جدید است، شایعات زیادی در مورد او مطرح شد. طی روزهای اخیر از سویا به عنوان یکی از مهمترین مشتریان ستاره فرانسوی منچستر یونایتد نام برده شد اما حالا تلگراف مدعی شده که شیاطین سرخ پیشنهاد باشگاه اسپانیایی را رد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع تلگراف مدعی شده دلیل مخالفت منچستریونایتد با انتقال قرضی آنتونی مارسیال به سویا این بوده که باشگاه اسپانیایی اعلام کرده که تنها نیمی از دستمزد هفتگی 200 هزار پوندی او را پرداخت خواهند کرد و بقیه آن به عهده خود شیاطین سرخ است.

 

 

 

 

اعتقاد بر این است که منچستریونایتد به همه باشگاه‌های علاقه‌مند به مارسیال هشدار می‌دهد که اگر قرار است او در نیم فصل به صورت قرضی برود، باید شرایط بسیار خاصی رعایت شود. در واقع آنها خواستار دریافت مبلغ این انتقال قرضی و پرداخت کامل دستمزد بازیکن در این دوره هستند.

 

گفتنی است آنتونی مارسیال 26 ساله تنها دو بار در این فصل لیگ برتر کار را از ابتدا شروع کرده است و ظاهراً به سرمربی جدید منچستر‌یونایتد یعنی رالف رانگنیک گفته است که زمان بازی بیشتری برای بازی می خواهد، حتی اگر این به معنای انتقال او به تیم دیگری باشد.

منچستر یونایتد سویا آنتونی مارسیال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد سویا آنتونی مارسیال منچستر یونایتد آنتونی مارسیال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

به نقل از ایسنا اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900248

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین