Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@07:03:18 GMT

اسیدپاشی وحشتناک به زنان تهرانی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۷۳۴

اسیدپاشی وحشتناک به زنان تهرانی

آفتاب‌‌نیوز :

اسیدپاشی به زنان تهران صبح امروز رخ داد. این اسیدپاشی در شهرک مریم صورت گرفت. مرد اسیدپاش که می‌گویند دیوانه بوده است دست به اسیدپاشی هولناکی زد. زنانی که در معرض این اسیدپاشی قرار گرفتند راهی بیمارستان شدند. پرونده این اسیدپاشی در دست بررسی است.

صبح امروز تعدادی از زنان که برای ورزش صبحگاهی به پارک خیابان درختی در شهرک مریم (فاز یک اندیشه) شهریار می‌روند با اتفاقی عجیب مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مرد ناشناس که ماسک به صورت داشت و پشت بوته‌های پارک پنهان شده بود از پشت به خانم‌ها اسید می‌پاشد و سپس متواری می‌شود.

خوشبختانه به دلیل لباس‌های ضخیمی که تن خانم‌ها بوده است آسیب جدی به آن‌ها وارد نشده و شاهدان حاضر در صحنه می‌گوید فقط یکی از آن‌ها به دلیل سوختگی بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

پلیس غرب تهران گفت: متهم بیمار روانی بوده و پرونده در حال بررسی و تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.

منبع: سایت رکنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسیدپاشی مرد دیوانه شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد وحشتناک در عربستان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارش برف در طائف عربستان در نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ (فیلم) مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم) لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)

دیگر خبرها