Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:38:09 GMT

امنیت در روستای مکسر اهواز برقرار است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۴۹۸۲

امنیت در روستای مکسر اهواز برقرار است

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص درگیری دو طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز اطلاعیه‌ای را صادر کرد؛ در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه پنجم دیماه، ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اهواز به علت اختلافات ملکی با هم درگیر شدند، که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن سه نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تاکید شده است: «پرونده این درگیری و برخورد با عاملان از طریق مبادی قانونی در حال پیگیری و رسیدگی است و با عاملان و مجرمان این درگیری برخورد قانونی می شود».

در این اطلاعیه نیز بیان شده است: «امنیت در روستای مکسر و مسیر ارتباطی در این بخش برقرار بوده، وضعیت عادی است و شایعات منتشر شده در خصوص این درگیری کذب هستند».

در این اطلاعیه نیز بار دیگر تاکید شده است: «شایعات منتشر شده در خصوص درگیری مردم با مأموران صحت ندارد و کذب بوده و با افرادی که به نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و شایعه پراکنی در این خصوص اقدام کنند، برخورد قانونی می شود».

کد خبر 5386617

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اهواز روستاهای خوزستان اهواز ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش برف 9 دی واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا ایلام سیستان و بلوچستان سانحه تصادف روستای مکسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر