Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@19:30:16 GMT

کرونا بار دیگر در انگلیس رکورد زد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۵۱۳۲

کرونا بار دیگر در انگلیس رکورد زد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، انگلیس امروز (سه‌شنبه) با اعلام ابتلای بیش از ۱۲۹ هزار فرد جدید به ویروس کرونا، رکورد جدیدی را در زمینه موارد ابتلای روزانه ثبت کرد.

در حالیکه شیوع سویه اُمیکرون مدتهاست که انگلیس را درگیر کرده است، امروز در انگلیس و ولز ۱۲۹ هزار و ۴۷۱ مبتلای جدید به ویروس کرونا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان وزارت بهداشت انگلیس ۱۷ هزار و ۲۶۹ مورد از مبتلایان را مبتلا به سویه اُمیکرون دانست. در کل نیز تاکنون ۱۷۷ هزار و ۲۰۱ مورد از مبتلایان در انگلیس به سویه اُمیکرون مبتلا شده‌اند.

رکورد شکنی موارد ابتلا به کرونا در انگلیس در حالی رخ داده که در حال حاضر با اعلام بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر مبتلای جدید به کرونا در یک شبانه‌روز، رکورد مبتلایان روزانه به کرونا در سطح جهانی شکسته شده است.

خبرگزاری بلومبرگ نیز در گزارشی اعلام کرد: «همزمان با تعطیلات سال نوی میلادی و در حالیکه حدود ۲ سال از اعلام اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا می‍گذرد و اولین واکسن نیز سال گذشته به جامعه جهانی عرضه شد، سویه اُمیکرون کرونا بار دیگر رکورد مبتلایان روزانه به این ویروس را شکست.»

سویه جدید ویروس کرونا به نام اُمیکرون اولین بار در آفریقای جنوبی پیدا شد و تاکنون کشور‌های زیادی از جمله ژاپن، انگلیس، استرالیا، هلند، نروژ و چین با آن درگیر شده‌اند.

اکثر کشور‌های شمال اروپا این روز‌ها درگیر سویه جدید ویروس کرونا هستند. به طور مثال، روز گذشته وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد که ۹۰ درصد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این کشور به سویه اُمیکرون این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سویه ا میکرون شیوع کرونا کرونا در انگلیس ویروس کرونا سویه ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟