Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین خواستار پرهیز از مشخص کردن ضرب‌الاجل‌های ساختگی در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین شده است.

ساعاتی قبل‌تر نماینده‌های سه کشور اروپایی با صدور بیانیه‌ای علی‌رغم ادعای اینکه برای مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین «ضرب‌الاجل مصنوعی» تعیین نمی‌کنند تصریح کردند برای رسیدن به توافق، «چند هفته» زمان باقی مانده نه «چند ماه».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(جزئیات بیشتر)

میخائیل اولیانوف در مصاحبه‌ای با نشریه فارن‌پالیسی ایجاد «احساس اضطرار» از سوی طرف‌های غربی در مذاکرات را مورد انتقاد قرار داده است.

او گفت: «این احساس اضطرار، قدری غلو‌شده است. بله، مسئله فوریت دارد اما باید محتاط باشیم و نباید ضرب‌الاجل‌های مصنوعی تعیین کنیم.»

 

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم ها علیه ایران ضرب الاجل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای

استاندار جدید لرستان در بازدید از هتل صخره‌ای به عنوان پیرترین پروژه شهر خرم‌آباد، ضرب‌الاجل از سرگیری هرچه سریعتر عملیات ساخت این هتل را صادر کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075296 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو