Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، این حمله در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته حمله راکتی به پایگاه نظامیان ترکیه در استان موصل واقع در شمال عراق روی داد. 

یک منبع امنیتی خبر داده بود که در جریان حمله روز گذشته، اردوگاه «زلیکان» متعلق به ارتش ترکیه هدف قرار گرفته است.

وی خبرداد که یک راکت در محوطه این اردوگاه اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع گفت که این حملات، تلفات جانی در پی نداشته است و نیروهای امنیتی نینوی نیز به دنبال محل شلیک این راکتها بودند.

این در حالی است که کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داده بود که این حملات با استفاده از چهار راکت ۱۲۲ میلیمتری گراد انجام شده است.

پیش از این در ۲۸ آبان ماه گذشته، این پایگاه هدف حملات راکتی قرار گرفت. این پایگاه با سه راکت هدف حمله قرار گرفته بود. این گزارش در حالی منتشر شده است که این پایگاه ترکیه‌ای طی ماه‌های گذشته چند بار هدف حملات راکتی قرار گرفته است.

ترکیه مدت‌هاست با ادعای مقابله با پ‌.ک‌.ک در حال نقض تمامیت ارضی شمال عراق است. پ‌.ک‌.ک که در ۳۵ سال گذشته با دولت آنکارا در تقابل نظامی است از سوی ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا به عنوان گروه تروریستی شناخته می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902063

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته