Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@13:40:31 GMT

قصاص برای قاتل عمه

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۱۵۴۴۳

پسر جوانی که به اتهام قتل عمه پدرش یکبار به قصاص محکوم شده اما حکم در دیوان عالی کشور نقض شده بود برای دومین بار به قصاص محکوم شد.

به‌ گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۹ با گزارش مرگ مرموز زن 80 ساله‌ای به‌نام سوسن در شهرک ولیعصر آغاز شد. چند روز بعد از این جنایت پسر جوانی که از بستگان مقتول بود به اتهام قتل دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم ضمن اعتراف به قتل عمه پدرش مدعی شد 10 میلیون تومان بدهی داشته که قادر به پرداخت آن نبوده. به همین خاطر تصمیم به سرقت طلاهای پیرزن گرفته و روز حادثه به بهانه‌ای به خانه‌اش رفته و وقتی او برای آوردن چای و میوه به آشپزخانه رفته بود با ماهیتابه ضربه‌ای به سر پیرزن زده و بعد از سرقت فرار کرده است.

پس‌از تکمیل تحقیقات پرونده متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه فرزندان قربانی درخواست قصاص کردند.سپس متهم به جایگاه رفت و اتهامش را پذیرفت و ضمن اظهار ندامت خواهان بخشش از سوی اولیای دم شد.

با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. اما رأی صادره مورد اعتراض متهم قرار گرفت و پرونده برای بررسی به دیوان عالی کشور رفت و نقض شد تا متهم بار دیگر در شعبه هم‌عرض محاکمه شود.

جلسه دوم دادگاه

در جلسه دوم محاکمه اولیای دم دوباره درخواست قصاص کردند. متهم نیز گفت فقط قصد سرقت داشته نه قتل و بجز ضربه‌ای که با ماهیتابه به سر مقتول زده ضربه‌ای دیگر وارد نکرده است و نمی‌دانسته عمه پدرش عارضه قلبی داشته است.

در پایان هیأت قضات وارد شور شدند و متهم دوباره به قصاص محکوم شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی قصاص قاتل عمه ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو افزایش سن بازنشستگی قصاص محکوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون